Από τον Ιούλιο η Accor θα προσφέρει στους πελάτες της παροχή ιατρικής βοήθειας και υποστήριξης στα ξενοδοχεία της σε όλο τον κόσμο, σε συνεργασία με την AXA.
Καθώς η Accor προετοιμάζεται για την επιστροφή της μετά την πανδημία, η ιατρική υπηρεσία συμπληρώνει το συνολικό σχέδιο ανάκαμψης της σε παγκόσμιο επίπεδο, σύμφωνα με τα βελτιωμένα πρωτόκολλα υγείας και πρόληψης που έχει θέσει σε εφαρμογή η εταιρεία.
Οι επισκέπτες της Accor θα δωρεάν πρόσβαση σε τηλεϊατρικές υπηρεσίες καθώς και στα εκτεταμένα ιατρικά δίκτυα της AXA με χιλιάδες επαγγελματίες ιατρούς, στους 110 προορισμούς της Accor.
“Σε ένα ολοένα και πιο περίπλοκο περιβάλλον, τα 300.000 μέλη της ομάδας μας θα μπορούν να βοηθήσουν τους επισκέπτες μας και να τους διασφαλίσουν κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, μετατρέποντας τα ξενοδοχεία μας σε καταφύγια, δήλωσε ο Σεμπαστιέν Μπαζίν, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Accor.
Αυτή η πρωτοβουλία σε συνδυασμό με τα πρωτόκολλα υγιεινής που βελτιώνεται από το ALLSAFE, θα είναι το κλειδί για την ανακάλυψη της αγάπης του ταξιδιού στις 5.000
ιδιοκτησίες Accor σε όλο τον κόσμο”.