Και η Αίγυπτος προχώρησε στην δημιουργία ενός σποτ για την προβολή του Τουρισμού, το οποίο δίνει μεγάλη έμφαση στα υγειονομικά πρωτόκολλα και στην ασφάλεια του προορισμού εν μέσω πανδημίας κορωνοϊού.
Το σποτ λανσαρίστηκε στις 21 Ιουνίου και μόλις σε 20 ημέρες έχει κάνει 30.605.033 προβολές, νούμερο ξεκάθαρα εντυπωσιακό.
Υπενθυμίζεται ότι το αντίστοιχο τουρκικό σποτ, σε 14 ημέρες, έχει κάνει 15.596.673 προβολές, έναντι 442.151 προβολών που έχει κάνει το ελληνικό «Greek Summer», που δημοσιεύτηκε, στις 4 Ιουνίου και 12.443 προβολές που έχει κάνει το «Destination Greece Health First», που «ανέβηκε», πριν από 3 μόλις ημέρες.
Το σποτ της Αιγύπτου είναι σχετικά μεγάλης διάρκειας (2,15 λεπτά) και εντύπωση προκαλεί ότι οι τουρίστες δεν χρησιμοποιούν μάσκες σε οποιαδήποτε φάση της διαμονής, σε αντίθεση με το τουρκικό.