Τα πρωτόκολλα υγιεινής και καθαριότητας αποτελούν πλέον καθοριστικό παράγοντα για τη διαμονή των ταξιδιωτών. Συγκεκριμένα, σε ποσοστό 55% τα θεωρεί ως «εξαιρετικά σημαντικά». Η τιμή έρχεται δεύτερη με 48% και η τοποθεσία τρίτη με 45%. Αυτό προκύπτει από πρόσφατη έρευνα της Skyscanner.
Τα προγράμματα επιβράβευσης και επιβράβευσης κατατάσσονται χαμηλότερα (11%), μετά τη φήμη της μάρκας (21%) και την βαθμολογία αστέρων (20%).
Τα προγράμματα επιβράβευσης κατατάσσονται χαμηλότερα (11%) ενώ καλύτερη θέση λαμβάνουν το ξενοδοχειακό brand 21% και η βαθμολογία των αστέρων 20%.
Αυτή η αλλαγή στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών μπορεί να αποδοθεί στην πανδημία COVID-19.
Μάλιστα οι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι οι πρακτικές υγιεινής και καθαριότητας (73%) και οι ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης (61%) έχουν καταστεί «πιο σημαντικές από ό, τι πριν».
Αναδιαμορφώνεται η ξενοδοχειακή εμπειρία διαμονής
Σχεδόν οι μισοί (46%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα αποφύγουν τις κοινές παροχές και τους κοινόχρηστους χώρους, όπως το γυμναστήριο.
Επιπλέον, το 40% είπε ότι θα προτιμούσαν επίσης να δειπνήσουν σε εξωτερικούς χώρους, εάν τους δοθεί η επιλογή.
Το 19% θα ψάξει για εμπειρίες στο δωμάτιο που προσφέρει το κατάλυμα, όπως ιδιωτικές θεραπείες σπα και βίντεο εσωτερικής προπόνησης.
Ποιες παροχές επιλέγουν οι ταξιδιώτες ανάλογα με την ηλικία τους
Οι ταξιδιώτες άνω των 35 ετών είναι πιο πιθανό (52%) από αυτούς κάτω των 35 (40%) να αποφύγουν τις κοινές ανέσεις και παροχές (52%) σε καταλύματα διακοπών μετά το COVID.
Οι κάτω των 35 ετών (31%) είναι πιο πιθανό να αναζητούν προσφορές στο δωμάτιο, όπως βίντεο γυμναστικής και σετ κοκτέιλ σε σύγκριση με ταξιδιώτες άνω των 35 ετών (18%).