Τι λέει η έρευνα της JD Power για την ικανοποίηση επισκεπτών ξενοδοχείων 2020, εν’ μέσω πανδημίας

60
GLOBAL_P363 Colleague with Gloves Wiping Elevator Button

Οι επισκέπτες του ξενοδοχείου κατανοούν τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος, λόγω της πανδημίας. Και εκτιμούν την άμεση και ειλικρινή επικοινωνία τώρα περισσότερο από ποτέ.

Η ικανοποίηση των επισκεπτών ξενοδοχείων αυξήθηκε όταν τα καταλύματα ανταποκρίνονταν στις προσδοκίες των πελατών για καθαριότητα και επικοινωνία.

Αυτό αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα της JD Power. Με στοιχεία που συλλέχθηκαν από την αρχή της συνεχιζόμενης πανδημίας κορωνοϊού.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του JD Power North America Hotel Guest Satisfaction Index (NAGSI) του 2020, η ικανοποίηση των επισκεπτών με την καθαριότητα του δωματίου τους αυξάνεται για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά. Φτάνοντας σε υψηλή βαθμολογία 8,53 σε κλίμακα 10 βαθμών.

Η επικοινωνία πριν από την διαμονή και η σαφήνεια

  • Οι ταξιδιώτες μίλησαν επίσης για τη σημασία των επικοινωνιών πριν από τη διαμονή. Με τη συνολική βαθμολογία ικανοποίησης να μειώνεται κατά 66 βαθμούς κατά μέσο όρο όταν τα καταλύματα δεν έχουν επικοινωνία με τους πελάτες πριν από τη διαμονή τους. Ιδιαίτερα για θέματα που έχουν να κάνουν με τα συγκεκριμένα πρωτόκολλα καθαρισμού.
  • Ένας άλλος παράγοντας που είναι σημαντικός για τους επισκέπτες του ξενοδοχείου είναι η σαφήνεια των περιορισμένων υπηρεσιών και ανέσεων. Όπως οι περιορισμοί χωρητικότητας σε χώρους φαγητού, πισίνες, γυμναστήρια και σπα.

Η καθαριότητα, διαχρονική αξία

«Ενώ η πανδημία COVID-19 έχει ενισχύσει σίγουρα τη σημασία της καθαριότητας του ξενοδοχείου, ιστορικά είναι το σημαντικό σημείο εστίασης για τους επισκέπτες, δήλωσε η επικεφαλής πρακτικής φιλοξενίας της JD Power Άντρια Στόουκς.
Στην πραγματικότητα, η ικανοποίηση με την καθαριότητα των δωματίων αυξάνεται σταθερά εδώ και πολλά χρόνια, καθώς τα περισσότερα ξενοδοχεία τηρούν ήδη πολύ υψηλά πρότυπα καθαριότητας».

Ποιες είναι οι ξενοδοχειακές μάρκες με την υψηλότερη ικανοποίηση των επισκεπτών

  • The Luxury Collection (πολυτέλεια)
  • Wyndham Grand Hotels (ανώτερη μεσαία κλίμακα)
  • Hyatt House (μεσαία κλίμακα)
  • Drury Hotels (ανώτερη μεσαία κλίμακα)
  • Tru by Hilton ( μεσαία κλίμακα)
  • SureStay Hotel (οικονομία)
Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις