Μια νέα μελέτη που βασίζεται σε ταξιδιώτες στις Η.Π.Α., στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Αυστραλία, στη Νέα Ζηλανδία και στην Ινδία δείχνει τι χρειάζονται οι περισσότεροι ταξιδιώτες προκειμένου να κάνουν κράτηση για εσωτερικά και διεθνή ταξίδια.
Η μελέτη αποκαλύπτει ότι οι ταξιδιώτες κάνουν κράτηση μόνο εάν οι αεροπορικές εταιρείες, τα αεροδρόμια, τα ξενοδοχεία και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων εφαρμόζουν συλλογικά δέκα διαφορετικά μέτρα ασφαλείας καθ ‘όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους, συμπεριλαμβανομένων των πλήρως ευέλικτων ή επιστρεπτέων εισιτηρίων πτήσεων.
Αυτά είναι σύμφωνα με τα αποτελέσματα μιας νέας ανεξάρτητης έρευνας που κυκλοφόρησε σήμερα από την Travelport , κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας που εξυπηρετεί την παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία.
Η μελέτη διαπίστωσε ότι σε όλα τα μέρη του ταξιδιού, κρίνεται κρίσιμο να υπάρχουν κανόνες κοινωνικής απόστασης, υποχρεωτική χρήση μάσκας προσώπου και έτοιμη πρόσβαση σε απολυμαντικό τζελ ή μαντηλάκια, μάσκες προσώπου και γάντια.
Η μελέτη αποκάλυψε επίσης, ωστόσο, ότι πρέπει να εφαρμοστούν πρόσθετα μέτρα από αεροπορικές εταιρείες, αεροδρόμια, ξενοδοχεία και εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων για την πλήρη αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών.