Γιατί 1000 νέα πολυτελή ξενοδοχεία κάνουν εγκαίνια εν μέσω πανδημίας

Ακόμα και η Hilton άνοιξε 60 νέα ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο το δεύτερο τρίμηνο του έτους - Γιατί ανοίγουν νέα ξενοδοχεία ενώ η πανδημία έχει βυθίσει τον τζίρο των ξενοδόχων; Τι λένε τα στελέχη της αγοράς

116

Το νέο ξενοδοχείο White Water στην κεντρική ακτή της Καλιφόρνιας είναι ένα από τα περίπου 1000 πολυτελή ξενοδοχεία που έκοψαν… κορδέλα εν μέσω πανδημίας.

Τεράστια δωμάτια με έμπνευση από τη Σκανδιναβία από τη σχεδιάστρια του Λος Άντζελες, Nina Freudenberger. Σύμφωνα με την εταιρεία δεδομένων φιλοξενίας STR, τα ποσοστά πληρότητας μειώθηκαν κάτω από το 30% σε ολόκληρη την Ευρώπη τον Μάρτιο. .Αυτή είναι μια ζοφερή εικόνα για όποιον ξεκινά μια επιχείρηση οποιουδήποτε είδους, πολύ περισσότερο όταν αυτή έχει με το… καλημέρα τεράστια έξοδα και συνήθως μεγάλο χρέος.

Ακόμα και η Hilton άνοιξε 60 νέα ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο το δεύτερο τρίμηνο του έτους, ενώ η Marriott έκανε το ντεμπούτο της με 163 νέα καταλύματα – συμπεριλαμβανομένων των τεσσάρων Ritz-Carltons – από την αρχή του έτους.

Οι ιδιοκτήτες της εταιρείας Fresh πραγματοποίησαν την πρώτη τους είσοδο στη φιλοξενία αυτόν τον μήνα με το άνοιγμα του Maker Hotel 11 δωματίων στην κοιλάδα Hudson της Νέας Υόρκης. Η Nobu Hotels αύξησε το χαρτοφυλάκιό της κατά ένα τρίτο τους τελευταίους μήνες με νέα ακίνητα στο Σικάγο, το Λονδίνο και τη Βαρσοβία. και το PRG Hospitality Group, το οποίο διαθέτει οκτώ boutique ξενοδοχεία στην Καλιφόρνια, συμπεριλαμβανομένου του White Water, πρόκειται να εγκαινιάσει νέα ξενοδοχεία. Σύμφωνα με το Tophotelnews μόνο στις ΗΠΑ προγραμματίζεται να ανοίξουν 775 ξενοδοχεία έως τα τέλη του 2020. Αυτό μπορεί να ακούγεται παράδοξο όταν τα ταξίδια βρίσκονται σε σχεδόν ακινησία.

Πώς ερμηνεύεται το παράδοξο;

Στελέχη της αγοράς υποστηρίζουν ότι το άνοιγμα των νέων ξενοδοχείων έχει νόημα. Και εξηγούν: Η απόφαση να κόψετε την κορδέλα είναι η τελευταία κίνηση σε ένα πολύ ακριβό και μεγάλο ταξίδι αναπόφευκτο, εάν θέλετε να φτάσετε στο σπίτι.«Ένα τυπικό έργο μπορεί να διαρκέσει από δύο έως πέντε χρόνια», λέει ο Sean Hennessey, σύμβουλος ξενοδοχείων και καθηγητής στο Κέντρο Φιλοξενίας Jonathan M. Tisch της NYU. Συμπεριλαμβανομένου του οικοπέδου, το κόστος κατασκευής μπορεί να κυμαίνεται από αρκετά εκατομμύρια δολάρια για ένα ξενοδοχείο μιας αλυσίδας έως δισεκατομμύρια για κάτι μεγαλύτερο.

Η συντήρηση ενός τελειωμένου κτηρίου συνοδεύεται από έξοδα προσωπικού που θα μπορούσαν επίσης να διατεθούν για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών που πληρώνουν. Η καθυστέρηση των εργασιών είναι επομένως μια δαπανηρή πρόταση. «Ακόμα κι αν δεν είναι επιτυχές κατά την έναρξη, ένα ολοκληρωμένο έργο είναι πολύ πιο πολύτιμο από ένα κατά 80% ολοκληρωμένο», προσθέτει ο Hennessey. «Πρέπει να πηδήξεις στη φωτιά και να ελπίζεις για το καλύτερο.»

Με 50% πληρότητα, ένα ακίνητο έχει γενικά μια ικανοποιητική ταμειακή ροή για μισθοδοσία ενώ το 70% παρέχει μια υγιή απόδοση επένδυσης. Σύμφωνα με την STR, το ποσοστό πληρότητας για ξενοδοχεία στις ΗΠΑ ήταν κάτω του 43% τον Ιούνιο. Το άνοιγμα δίνει στα ξενοδοχεία τη δυνατότητα να καλύψουν τα πάγια έξοδα όπως φόροι, ασφάλιση, μισθοί διαχείρισης, ασφάλεια, συντήρηση και βασικά ενεργειακά έξοδα – τα οποία πρέπει να πληρωθούν, είτε ένα ακίνητο είναι ανοιχτό είτε κλειστό. Αυτή είναι η λογική που οδηγεί τα ξενοδοχεία Rocco Forte, τα οποία μέχρι τον Σεπτέμβριο θα έχουν ανοίξει ξανά όλα ενώ προχωρά στο άνοιγμα τριών νέων ξενοδοχείων..«Η επιχείρησή μου θα έχει εκροή 55 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ κανονικά έχω εισροή 35 εκατομμυρίων δολαρίων», λέει ο Rocco Forte, πρόεδρος της εταιρείας. Προσθέτει ότι η λειτουργία υπαίθριων χώρων φαγητού ενώ ο καιρός είναι ακόμα καλός – όπως το εστιατόριο κήπου στο Hotel de Russie στη Ρώμη – αντισταθμίζει κάπως τον μειωμένο αριθμό διανυκτερεύσεων. «Για πολλούς ανθρώπους στη βιομηχανία, πρόκειται για επιβίωση», λέει.

Πηγή:www.newmoney.gr

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις