Ξεχάστε online αστέρια και βαθμολογίες στα ξενοδοχεία για την πολυτέλεια και ανέσεις. Τα ξενοδοχεία κρίνονται τώρα πια από παράγοντες υγιεινής.
Οι προσπάθειες των ξενοδόχων σχετικά με την καθαριότητα αποτελούν ένδειξη του πόσο σοβαρά αντιμετωπίζουν την πανδημία.
Παρόλο που δεν υπάρχει σύστημα κατάταξης ή αξιολόγησης για την υγιεινή και την καθαριότητα.
Αυτό τονίζει μεταξύ άλλων ο Μίχαελ Λέβι, διευθύνων σύμβουλος της CitizenM, μιλώντας σε διαδικτυακό σεμινάριο της Skyscanner.
“Τα ξενοδοχεία δεν έδωσαν ποτέ βάση σε αυτά πριν από την πανδημία. Αλλά πια στην βαθμολογία των ξενοδοχείων, αυτά θα μετράνε.
Η καθαριότητα είναι ένα από αυτά τα πράγματα που πρέπει να ξοδέψουν οι ξενοδόχοι χρόνο και χρήματα για να πετύχουν”.
Όπως υπογράμμισε οι ταξιδιώτες πρέπει να ενημερωθούν για τα μέτρα που λαμβάνουν τα ξενοδοχεία και να διασφαλίσουν ότι συμμορφώνονται με τους τοπικούς περιορισμούς.
Ο Μίχαελ Λέβι, πιστεύει ότι το ταξίδι θα επιστρέψει επειδή οι άνθρωποι έχουν ανάγκη αναμνήσεις. Και ότι η ψηφιακή τεχνολογία θα αλλάξει το ταξίδι.
Παράλληλα εκτιμά ότι θα υπάρξουν οφέλη για το περιβάλλον. Οι ταξιδιώτες τόνισε “είναι πεπεισμένοι ότι πρέπει και οι απαιτήσεις να είναι πιο αυστηρές. Επειδή πρέπει να ανταποκριθούμε στη διατήρηση του περιβάλλοντος”.