Expedia: Ετσι θα προσελκύσετε πελάτες

58

Καθώς η τουριστική βιομηχανία ανακάμπτει, οι ταξιδιώτες αρχίζουν να μεταβαίνουν από τη φάση των ονείρων και της έμπνευσης στην ενεργή αναζήτηση και κράτηση.

Όπως αποκαλύπτει η Expedia, μετά από μήνες κλεισμένοι οι άνθρωποι, είναι τώρα πιο πρόθυμοι να ταξιδέψουν ξανά.

Ενώ το 2020 είναι σε αντίθεση με οποιοδήποτε άλλο έτος, οι καταναλωτές εξακολουθούν να περιμένουν να βρουν ταξιδιωτικές προσφορές για διακοπές στο διαδίκτυο.

Αυτό σημαίνει ότι η περίοδος αγορών των διακοπών είναι η ιδανική στιγμή για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ ταξιδιών να αυξήσουν τις πωλήσεις.

Οι καταναλωτές ονειρεύονται ταξίδια εδώ και μήνες. Και είναι πρόθυμοι να επιστρέψουν στα ταξίδια με ασφαλή και υπεύθυνο τρόπο.

Πως θα τους προσελκύσετε να κάνουν κράτηση

Θα κάνουν κράτηση εάν βλέπουν τη σωστή προσφορά καθώς και το σωστό μήνυμα.

Οι ταξιδιώτες έχουν αυξημένες προσδοκίες για καθαριότητα και θέλουν να γνωρίζουν προφυλάξεις πριν κάνουν κράτηση.

Κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου αγορών 2020, οι διαφημιζόμενοι ταξιδιών μπορούν να ξαναχτίσουν την εμπιστοσύνη.
Παρέχοντας μηνύματα σε ταξιδιώτες που αφορούν την ασφάλεια και την υγιεινή.

Αύξηση στις διεθνείς και στις εγχώριες αναζητήσεις ταξιδιού

Ενώ έχει σημειωθεί αύξηση τόσο στις διεθνείς όσο και στις εγχώριες αναζητήσεις ταξιδιού, οι ταξιδιώτες δείχνουν ότι προτιμούν να ταξιδεύουν στο εσωτερικό.

Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να ευθυγραμμιστούν με επιτυχία σε αυτήν την προτίμηση κατά τη διάρκεια των εορταστικών αγορών.

Πραγματοποιώντας εγχώριες καμπάνιες και στοχεύοντας ταξιδιώτες που βρίσκονται σε απόσταση μερικών εκατοντάδων χιλιομέτρων.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις