Η Amazon δοκιμάζει, με αρκετές υπηρεσίες στα ταξίδια. Πρόσφατα ξεκίνησε την νέα ταξιδιωτική υπηρεσία της, Amazon Explore.
Που επιτρέπει στους πελάτες να κάνουν κράτηση ζωντανών, εικονικών εμπειριών με επικεφαλής τοπικούς εμπειρογνώμονες.
Οι εμπειρίες μπορεί να επικεντρωθούν στη δημιουργικότητα, στην εκμάθηση δεξιοτήτων DIY, στην πραγματοποίηση εικονικών περιηγήσεων σε απομακρυσμένα μέρη ή πολιτιστικά αξιοθέατα και σε τοπικές αγορές σε όλο τον κόσμο.
Εμπειρίες Amazon Explore
Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να κλείσετε μια εικονική εμπειρία γευσιγνωσίας κρασιού στην Αργεντινή.
Να μάθετε πώς να κάνετε καπνιστό τάκο ψαριών στο Μεξικό, να κάνετε μια εικονική περιήγηση στο Ναό Nanzenji του Κιότο, να περιηγηθείτε σε ένα αρχοντικό 500 ετών στο Περού, να μάθετε για τη δημιουργία καφέ στην Κόστα Ρίκα και να μάθετε πώς να φτιάχνετε σούσι σε μία σπιτική κουζίνα στο Τόκιο και πολλά άλλα.
Αν και οι περιηγήσεις και οι εμπειρίες προσφέρουν τη δυνατότητα να ταξιδεύουν ουσιαστικά στον κόσμο, η δυνατότητα εγγραφής στο Amazon Explore προσφέρεται επί του παρόντος μόνο για πελάτες στις ΗΠΑ.
Οι εικονικές εμπειρίες θα καθοδηγούνται από τοπικούς εμπειρογνώμονες που εκπαιδεύονται και υποστηρίζονται από την Amazon, λέει η εταιρεία.
Ενώ υπάρχουν άλλοι τρόποι για να περιηγηθείτε ουσιαστικά στον κόσμο – όπως να παρακολουθείτε βίντεο YouTube ή ίσως να κάνετε ξεναγήσεις μέσω του Google Earth – η εμπειρία της Amazon είναι διαφορετική.
Επειδή είναι μια συνεδρία “πρόσωπο με πρόσωπο”, μεταξύ του οικοδεσπότη και του θεατή, μέσω βίντεο, ήχου και επικοινωνίας σε πραγματικό χρόνο.
Η Amazon, μόλις την περασμένη εβδομάδα, συνεργάστηκε με την ινδική σιδηροδρομική και τουριστική εταιρεία για την πώληση εισιτηρίων τρένου.
Το 2019, ξεκίνησε μια υπηρεσία αναζήτησης και κράτησης πτήσεων στην Ινδία, που τροφοδοτείται από το διαδικτυακό ταξιδιωτικό πρακτορείο Cleartrip.
Μπορεί η Amazon να μετατραπεί σε έναν άλλο OTA;
Αν και η κίνηση δημιουργίας του Amazon Explore, είναι απευθείας χτύπημα στην Airbnb Experience, η Amazon μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε έναν άλλο OTA.
Πρόκειται για ένα ακόμη τεστ ή ένα δυναμικό βήμα εισόδου στον ταξιδιωτικό κλάδο; Η πορεία θα δείξει.
Άλλωστε η Amazon έχει σε βάθος πληροφορίες σχετικά με τις συμπεριφορές των καταναλωτών, ως ένας από τους μεγαλύτερους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου.
Για παράδειγμα το Amazon Alexa έχει γίνει μια δημοφιλής συσκευή δωματίου για εξυπηρέτηση πελατών.
Κάθε φορά που ένας ταξιδιώτης λέει στην Alexa να αναζητά μια διαμονή σε ξενοδοχείο, ένα κοντινό αξιοθέατο ή ένα εστιατόριο, η Amazon συλλέγει επιπλέον πληροφορίες σχετικά με τον πελάτη.
Και η Amazon μπορεί να μετατρέψει μια τέτοια επιχειρηματική ευφυΐα σχετικά με τους πελάτες σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι άλλων OTA ή ξενοδοχείων.