Πότε προβλέπει ανάκαμψη στα Ευρωπαϊκά ταξίδια, η Trivago

61

Η Trivago βλέπει την αστάθεια της αγοράς ξανά στην Ευρώπη, μετά από μια σύντομη αύξηση του όγκου των καταναλωτών το καλοκαίρι.

Οι αυξήσεις στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2020, οφείλονται σε κοντινά ταξίδια στην Ευρώπη, σύμφωνα με την εταιρεία metasearch ξενοδοχείου.

Παρά τον τρέχοντα μειωμένο όγκο, η Trivago πιστεύει ότι θα υπάρξει ανάκαμψη στο δεύτερο εξάμηνο του 2021.
Καθώς θα βελτιώνονται τα τεστ και θα υπάρχει πρόοδος όσον αφορά στα εμβόλια.

Αυτό υπογράμμισε ο Άξελ Χέφερ, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, μιλώντας σε αναλυτές.

Όπως είπε η εμπιστοσύνη της βελτίωσης το 2021 προέρχεται τόσο από την “ανάγκη των ανθρώπων” για ταξίδια όσο και από την “διαθεσιμότητα φθηνότερων και ταχύτερων τεστ”.

Μείωση εσόδων

Η Trivago ανέφερε μείωση 76% στα έσοδα των 61 εκατομμυρίων ευρώ το τρίτο τρίμηνο. Με ζημία λειτουργίας 1,4 εκατομμύρια ευρώ και καθαρή ζημιά 2,3 εκατομμύρια ευρώ.

Τα έσοδα για τους εννέα μήνες που έληξαν στις 30 Σεπτεμβρίου μειώθηκαν 467 εκατομμύρια ευρώ από έτος σε έτος.

Πτώση στα έσοδα από παραπομπές

Τα έσοδα από παραπομπές -όταν οι χρήστες κλικάρουν σε διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης- μειώθηκαν, κατά την περίοδο των τριών μηνών:

  • 15 εκατομμύρια ευρώ στις ΗΠΑ.
  • 32,5 εκατομμύρια ευρώ στην Ευρώπη.
  •  11 εκατομμύρια ευρώ στον υπόλοιπο κόσμο.
Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις