Περισσότεροι από 200 εκπρόσωποι εταιρειών, 10 Μεγάλα Workshops, αλλά και δεκάδες ζωντανές παρουσιάσεις Ξενοδοχειακών Προϊόντων καθώς και Έργων από Έλληνες Designers, είναι ο απολογισμός της πρώτης διαδικτυακής διοργάνωσης του 100% Hotel Show.
Η έκθεση απευθύνεται σε Ξενοδόχους και δεδομένου ότι διοργανώθηκε την εποχή της Πανδημίας, πραγματοποιήθηκε ηλεκτρονικά, φέρνοντας σε επαφή τους επαγγελματίες του κλάδου, ενόψει του προγραμματισμού του 2021.
Αισιόδοξα μηνύματα
Αν και η αγορά παραμένει σε αδράνεια προς το παρόν, λόγω και των σχετικών lockdowns, το μήνυμα των συναντήσεων παραμένει αισιόδοξο, αφού διαπιστώθηκε ότι υπάρχει ιδιαίτερα θετική πρόθεση από πλευράς των επαγγελματιών του κλάδου, οι οποίοι ενδιαφέρονται για νέες επενδύσεις αλλά και λύσεις για την επερχόμενη season, καθώς και για το πώς έχει αναδιαμορφωθεί η αγορά με το πέρασμα της Πανδημίας.
Με τα προκαθορισμένα ραντεβού των εκθετών με τους ξενοδόχους σε πρώτο πλάνο, οι συναντήσεις στο φετινό online 100% Hotel Show ξεχώρισαν τόσο για το στοχευμένο τους ενδιαφέρον, όσο και για τον χρόνο που επένδυαν οι επισκέπτες αλλά και οι εταιρείες σε κάθε ραντεβού, με αποτέλεσμα να υπάρχουν μεγαλύτερες και πιο ουσιώδεις επαφές αλλά και προοπτικές συνεργασίας. Αν και το κοινό ήρθε για πρώτη φορά σε επαφή με ένα digital μοντέλο διοργάνωσης, φάνηκε να υπάρχει άμεση εξοικείωση με τον νέο online τρόπο επικοινωνίας, αφού οι περισσότερες συναντήσεις έγιναν όντως μέσω Camera, ενώ για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού δόθηκε και η επιλογή της επικοινωνίας μέσω τηλεφώνου, στις περιπτώσεις που υπήρχε δυσκολία στη σύνδεση, λόγω δικτύων.
Προσδοκίες ξενοδόχων
Παράλληλα με τις Online Συναντήσεις Εκθετών μέσω Camera, στο επίκεντρο της διοργάνωσης ήταν για άλλη μια φορά τα Ξενοδοχειακά Workshops του θεσμού, με αποκορύφωμα τα workshops στο πλαίσιο της εβδομάδας εκπαίδευσης της WebHotelier, που ξεπέρασαν τις 1000 συμμετοχές από ένα ιδιαίτερα υψηλού επιπέδου Ξενοδοχειακό Κοινό. Μεγάλη όμως συμμετοχή είχαν και οι υπόλοιπες θεματολογίες, με τα Workshops σχετικά με τα Ξενοδοχειακά Σήματα και τα Τοπικά Προϊόντα να χαρακτηρίζονται από την ιδιαίτερα διαδραστική συμμετοχή του κοινού, αλλά και τις θεματικές σε σχέση με το Ξενοδοχειακό Revenue, το Hotel Management αλλά και την Εξοικονόμηση Ενέργειας να προσελκύουν εξειδικευμένα στελέχη των ξενοδοχείων, που αναζητούν πιο στοχευμένες λύσεις.
Τέλος, διατηρώντας την άρρηκτη σχέση του 100% Hotel Show με το Ξενοδοχειακό Design, 24 Designers -τελικοί επιλαχόντες των βραβείων 100% Hotel Design Awards- παρουσίασαν ζωντανά τα έργα τους, μιλώντας για το σχεδιαστικό τους concept αλλά και το όραμα πίσω από αυτό, δίνοντας στο κοινό της έκθεσης την ευκαιρία να αποφασίσει για το αγαπημένο του έργο, το οποίο και μπορεί να στηρίξει με την ψήφο του για το Βραβείο Κοινού. Τα 100% Hotel Design Awards θα ανακοινώσουν σύντομα τον τρόπο της τελετής απονομής, που αναμένεται ιδιαίτερα ανατρεπτικός.