Μεγάλος διεθνής ξενοδοχειακός όμιλος προετοιμάζει την είσοδό του στην ελληνική αγορά

82

της Εύας Οικονομάκη

Έχει συνδέσει την επωνυμία του με τις πολυτελείς διακοπές και την ξέφρενη διασκέδαση στην Ίμπιζα. Ο ισπανικός όμιλος Pacha, με σήμα κατατεθέν δύο κεράσια, δρομολογεί την απόβασή του στη Μύκονο, όπου θα αναπτύξει ένα ξενοδοχείο 5 αστέρων, ένα εστιατόριο δίπλα στη θάλασσα και ένα κλαμπ, φιλοδοξώντας να φέρει στο νησί των Ανέμων τη φιλοσοφία που πρεσβεύει.

Μπορεί μέχρι στιγμής να μην έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία αδειοδότησης, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, ωστόσο, σύμφωνα με τον προγραμματισμό του ισπανικού ομίλου, το ξενοδοχείο, το εστιατόριο και το κλαμπ αναμένεται να λειτουργήσουν από το δεύτερο τρίμηνο του 2021. Αυτή την περίοδο, μάλιστα, ο όμιλος βρίσκεται στην αναζήτηση του προσωπικού που θα στελεχώσει τις τρεις επιχειρήσεις του, οι οποίες θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους την άνοιξη, εφόσον οι υγειονομικές συνθήκες το επιτρέψουν, και θα ολοκληρώσουν τη σεζόν στα τέλη Οκτωβρίου.

Οι Ισπανοί βολιδοσκοπούν έντονα τα τελευταία χρόνια την αγορά της Μυκόνου, με στόχο να αποκτήσουν επιχειρηματική δραστηριότητα σε έναν από τους κορυφαίους μεσογειακούς τουριστικούς προορισμούς.

Τα ηνία του διεθνούς ομίλου κρατάει τα τελευταία χρόνια από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της Pacha ο Νικ ΜακΚέιμπ, ο οποίος επισημαίνει ότι η εμπειρία που προσφέρει το brand Pacha εδώ και χρόνια στην Ίμπιζα, μπορεί να μεταφερθεί και σε άλλα μέρη ανά τον κόσμο.

Ώθηση στον τουρισμό

Ο Ρικάρντο Ούργκελ ίδρυσε το Grupo Pacha, όπως λέγεται στα ισπανικά, το 1966. Και μπορεί το Pacha στην Ίμπιζα να αποτελεί πλέον τη Μέκκα της ατέρμονης διασκέδασης, ωστόσο το πρώτο Pacha ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1967 στην Σίτζες, μια πόλη κοντά στη Βαρκελώνη. Ωστόσο, η άφιξη του Pacha Group στην Ίμπιζα πριν από 53 χρόνια σηματοδότησε την έναρξη της τουριστικής ανάπτυξης του νησιού, το οποίο μετέπειτα αναδείχθηκε σε παγκόσμια πρωτεύουσα της ψυχαγωγίας χάρη στα δύο κεράσια που αποτελούν πλέον το χαρακτηριστικό «έμβλημα» του ομίλου.

Χρόνια μετά, τo κλαμπ Pacha στην Ίμπιζα έχει καταφέρει να πρωταγωνιστεί στη νυχτερινή ζωή του ισπανικού νησιού, με χιλιάδες ταξιδιώτες να διασκεδάζουν υπό τις μουσικές επιλογές δημοφιλών DJs. Έχοντας κατακτήσει τη νυχτερινή ζωή, η εταιρεία μετά από λίγα χρόνια επεκτάθηκε και στην τουριστική βιομηχανία, με το El Hotel Pacha να εγκαινιάζει το ξενοδοχειακό χαρτοφυλάκιο του ομίλου.

Ενδεικτικό της αποδοχής που είχε ο όμιλος Pacha είναι το γεγονός ότι χάρη στην τεράστια ώθηση που έδωσε το συγκεκριμένο brand στον τουρισμό, το 2002, η ισπανική κυβέρνηση αποφάσισε να απονείμει στον Ρ. Ούργκελ, τον ιδρυτή του ομίλου, το χρυσό μετάλλιο αξίας Τουρισμού.

Διεθνής παρουσία

Πλέον, το δημοφιλές brand έχει αποκτήσει παρουσία στη Βραζιλία, στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, στη Ρωσία, στη Γερμανία, στη Βρετανία, στην Αίγυπτο, στην Πορτογαλία, στην Αυστρία, καθώς και σε άλλες ισπανικές πόλεις, μεταξύ των οποίων η Μαδρίτη, η Βαλένθια, το Μπιλμπάο και η Βαρκελώνη.

Τα Pacha Club είναι εδώ και πολλά χρόνια μεταξύ των 100 κορυφαίων club του κόσμου. Μάλιστα, η απήχηση του Pacha Group είναι τόσο ευρεία που τα τελευταία χρόνια, εκτός από ξενοδοχεία, εστιατόρια και κλαμπ, το συγκεκριμένο brand φέρει και μία συλλογή με ρούχα και αξεσουάρ, τα οποία γίνονται ανάρπαστα από τους φίλους του ισπανικού ομίλου.

Σήμερα, ο διεθνής όμιλος με τις μεσογειακές ρίζες και το έντονο ταπεραμέντο φιλοξενεί σε ετήσια βάση 60.000 ταξιδιώτες στα ξενοδοχεία του, ενώ πάνω από 637.000 επισκέπτες γεύονται τα ιδιαίτερα πιάτα που σερβίρονται στα εστιατόριά του. Ο όμιλος από το 2008 κυκλοφορεί ετήσιες μουσικές συλλογές με την επωνυμία Pacha σε διάφορες πλατφόρμες μουσικής (Spotify, iTunes, Μουσική Google Play κ.λπ.).

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις