Πόσο αυξήθηκε το “workcation”, από τo δεύτερο lockdown

59

πλατφόρμα κρατήσεων ξενοδοχείων DayBreakHotels δημιούργησε μια εξατομικευμένη υπηρεσία έξυπνης εργασίας “workcation” το καλοκαίρι. Άνοιξε ξενοδοχεία απομακρυσμένων εργαζομένων.

Και είδε αύξηση 350% στις κρατήσεις από επιχειρηματικούς πελάτες κατά το δεύτερο κλείδωμα (σε σύγκριση με το πρώτο κλείδωμα), καθώς αρκετοί έψαχναν για αλλαγή σκηνικού, μετά από μήνες εργασίας από το σπίτι.

Η ιδέα πίσω από την έννοια “workcation” είναι ότι ο καθένας μπορεί να ανταλλάξει μια μέρα στο γραφείο στο σπίτι, με την ηρεμία και την ησυχία ενός κοντινού ξενοδοχείου.

Καθιστώντας τα πολυτελή δωμάτια και τις εγκαταστάσεις προσβάσιμα σε προσιτές τιμές ημέρας.

Το DayBreakHotels υποδέχτηκε πάνω από είκοσι χιλιάδες άτομα στα ξενοδοχεία του από τον Μάρτιο.

Χάρη στη δημιουργία μιας νέας αγοράς ημέρας από το DayBreakHotels, κάθε ξενοδοχείο που έχει ενταχθεί στην πλατφόρμα έχει κερδίσει έσοδα ανά μήνα.

Για τις μπουτίκ, ανεξάρτητες και ξενοδοχειακές ομάδες στο διεθνές δίκτυο, η σωτηρία ήταν πολύτιμη. Και δείχνει τη δύναμη της διαφοροποίησης του τρόπου με τον οποίο χρησιμοποιούμε τα ακίνητα ενός ξενοδοχείου.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις