της Εύας Οικονομάκη
H νέα καμπάνια του ΕΟΤ, η οποία αποτελεί τον θεμέλιο λίθο για τη χάραξη της τριετούς στρατηγικής του Οργανισμού σε επίπεδο προβολής της χώρας, με άξονα την επόμενη ημέρα του ελληνικού τουρισμού, θα είναι μεγαλύτερης διάρκειας, όχι 2-3 μηνών, αλλά 6-8 μηνών και εκτιμάται ότι θα «τρέξει» μέχρι τον Νοέμβριο.
Στόχος είναι η αξιοποίηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων που κέρδισε ο ελληνικός τουρισμός από τη διαχείριση της πανδημίας του κορωνοϊού και η ανάδειξη με τον καλύτερο δυνατό τρόπο των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της κάθε περιοχής.
Τα χαρακτηριστικά της νέας καμπάνιας
Η ευελιξία και η προσαρμοστικότητα θα χαρακτηρίζουν τη νέα καμπάνια, η οποία θα στοχεύσει κατά κύριο λόγο στις ευρωπαϊκές αγορές, χωρίς, ωστόσο, να αποκλείονται και άλλες χώρες-πηγές εισερχόμενοι τουρισμού για την Ελλάδα, όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και η Σαουδική Αραβία.
«Το κονδύλι για το 2021 υπολογίζεται επί του παρόντος στα 14 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων τα 9 θα κατευθυνθούν στην προβολή και τα υπόλοιπα 5 εκατ. ευρώ θα κατευθυνθούν σε προγράμματα συνδιαφήμισης με μεγάλους tour operators, αεροπορικές εταιρείες κ.λπ.», τονίζει tourismtoday ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης.
Στη νέα καμπάνια του ΕΟΤ θα προβάλλεται η Ελλάδα ως ολοκληρωμένος τουριστικός προορισμός και δεν θα εστιάζει μόνο στην προώθηση του κλασικού μοντέλου «ήλιος-θάλασσα». Σύμφωνα με τις πληροφορίες, θα δοθεί ιδιαίτερη έμφαση αφενός στον εμπλουτισμό του τουριστικού προϊόντος και αφετέρου στην προβολή περιοχών οι οποίες μπορούν να αναδειχθούν σε αυτοτελείς τουριστικούς προορισμούς.
Χαρακτηριστικό γνώρισμα της νέας καμπάνιας θα είναι η διαφορετική προσέγγιση σε κάθε αγορά-πηγή ταξιδιωτών και σε κάθε ομάδα τουριστών, με στόχο την όσο το δυνατόν καλύτερη «διείσδυση». Μάλιστα, θα χαρακτηρίζεται από μεγάλη ευελιξία και προσαρμοστικότητα ανάλογα με τη ζήτηση και τις συνθήκες που θα διαμορφώνονται εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού, με τον ΕΟΤ να βρίσκεται σε διαρκή εγρήγορση για τον ανασχεδιασμό του συγκεκριμένου project σε συνάρτηση πάντα με την πορεία της υγειονομικής κρίσης.
Έμφαση στην digital προβολή
Το μεγαλύτερο ποσοστό της καμπάνιας αναμένεται να κατευθυνθεί σε ψηφιακά μέσα (digital), κατά τα πρότυπα του 2020, ενώ η προσέγγιση θα είναι κατά βάση πελατοκεντρική. «Φέτος ακολουθούμε μία περισσότερο πελατοκεντρική προσέγγιση. Αναμένεται να έχουμε με την καμπάνια μας παρουσία σε κανάλια, όπως η Skyscanner, το Trip Advisor και η trivago, καθώς αυτή η χρονιά θα βασιστεί πολύ σε κρατήσεις της τελευταίες στιγμής», εξηγεί στο tourismtoday ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ.
Η νέα καμπάνια του ελληνικού τουρισμού θα έχει ως βασικό της στόχο να υπενθυμίσει στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό ότι η Ελλάδα μπορεί να προσφέρει τα πάντα στον επισκέπτη.
Μάλιστα, στο πλαίσιο χάραξης του ανανεωμένου προγράμματος στρατηγικής του σε επίπεδο προώθησης, το τελευταίο διάστημα ο ΕΟΤ βρίσκεται σε διαρκείς ζυμώσεις με τους φορείς του τουρισμού για την παρουσίαση και την καλύτερη στόχευση της επικοινωνίας του Οργανισμού για την προβολή της Ελλάδας διεθνώς σε βάθος τριετίας.