Τα τελευταία χρόνια η Ολλανδική αγορά καταλάμβανε στο νησί μας την τέταρτη θέση στον πίνακα των αφίξεων με καλύτερη σεζόν το 2017 όπου είχαμε 14.248 τουρίστες καθώς τις επόμενες περιόδους υπήρχε σταδιακή μείωση:
2018-13.818 αφίξεις
2019-13.447 αφίξεις
2020-1.866 αφίξεις(κορονοϊός)
Όπως σας έχουμε παρουσιάσει για το 2021 η TUI Netherlands από τις 26 Απριλίου μέχρι τις 4 Οκτωβρίου έχει προγραμματίσει από το Άμστερνταμ προς την Κεφαλονιά δύο πτήσεις την εβδομάδα κάθε Δευτέρα και Παρασκευή με ενδιάμεσες στάσεις σε Ζάκυνθο και Σκιάθο(ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ).
Ένα άλλο τουριστικό πρακτορείο το Sunweb με ναυλωμένα αεροσκάφη της Transavia επίσης από το Άμστερνταμ από τις 24 Απριλίου θα πραγματοποιεί αρχικά μία πτήση την εβδομάδα κάθε Σάββατο ενώ από τις 13 Ιουλίου έως τις 21 Σεπτεμβρίου θα υπάρχει και δεύτερη πτήση κάθε Τρίτη με το πρόγραμμα να ολοκληρώνεται στις 23 Οκτωβρίου.
Ωστόσο το μεγάλο ερωτηματικό εξακολουθεί να είναι η ίδια η εταιρεία Transavia η οποία όπως σας είχαμε ενημερώσει εδώ και αρκετούς μήνες ενώ έχει ανακοινώσει το πρόγραμμα της προς την Κέρκυρα , το Άκτιο και τη Ζάκυνθο δεν υπάρχουν καθόλου πτήσεις προς την Κεφαλονιά για το 2021(ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ).
Η εξέλιξη αυτή αποτελεί ένα ακόμα δείγμα για το πόσο υστερεί το νησί μας έναντι των υπολοίπων προορισμών του Ιονίου προς τα οποία και το 2020 η εταιρεία πραγματοποίησε πτήσεις ενώ το νησί μας είχε αφαιρεθεί από το πρόγραμμα της.
Εδώ θα πρέπει να αναφέρουμε ότι για τη φετινή σεζόν έχουν ανακοινωθεί νέες πτήσεις από το Γκρόνινγκεν προς τη Ζάκυνθο καθώς και αύξηση του αριθμού των πτήσεων στις υφιστάμενες συνδέσεις(ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ).
Με τα έως τώρα δεδομένα θεωρούμε ότι για μια ακόμα περίοδο οι αφίξεις από την Ολλανδία θα κινηθούν σε χαμηλά επίπεδα ενώ πολλά θα εξαρτηθούν και από τις εξελίξεις τους επόμενους μήνες.
Μετά λοιπόν από τη μείωση των πτήσεων από τη Γερμανία και την Ιταλία έρχεται να προστεθεί στη λίστα αυτή και η Ολλανδία.