Ένας τρόπος με τον οποίο οι αεροπορικές εταιρείες και αεροδρόμια αναπτύσσουν ένα ασφαλές περιβάλλον για τους επιβάτες είναι οι τεχνολογίες χωρίς επαφή.
Σε αυτές περιλαμβάνονται οι υπέρυθροι σαρωτές, ο φωνητικός έλεγχος, οι κωδικοί QR, ο έλεγχος κίνησης, οι κάμερες και οι βελτιωμένες δυνατότητες εφαρμογών για κινητά.
Ο στόχος είναι να μην υπάρχει ανάγκη άμεσης αλληλεπίδρασης επιβατών με υπαλλήλους αεροπορικών εταιρειών. Να μειωθεί ο αντιληπτός κίνδυνος και να βελτιωθεί η συνολική εμπειρία αεροδρομίου για τον ταξιδιώτη.
Η πρόσφατη έκθεση ταξιδιού Power Your Payments της FIS, δείχνει ότι οι ταξιδιώτες είναι έτοιμοι για αλλαγές. Είναι πρόθυμοι να:
- Αγοράσουν πρόσθετες υπηρεσίες από μια αεροπορική εταιρεία, σε περίπτωση που είναι βολικό να το κάνουν (51%).
- Κάνουν κράτηση για αναβάθμιση θέσης, πληρώνοντας ανέπαφα (35%), αντί να πάνε σε γραφείο στο αεροδρόμιο.
Η απαίτηση για τεχνολογία ανέπαφων υπηρεσιών
Οι αεροπορικές εταιρείες έχουν την ευκαιρία να προσελκύσουν πελάτες. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες τους για να δημιουργήσουν έναν ασφαλή και βολικό τρόπο πληρωμής.
Σήμερα και στο μέλλον, η απαίτηση για τεχνολογία ανέπαφων υπηρεσιών διαχείρισης ταξιδιού με ασφαλή τρόπο, δημιουργεί ιδανικές συνθήκες για πολλαπλή πώληση.
Αρκεί η εμπειρία πληρωμής να είναι βολική. Καθώς και ευθυγραμμισμένη με τις προσδοκίες των πελατών.