Ποιες είναι οι 10 τάσεις που πρέπει να παρακολουθήσουν το 2021, οι ξενοδόχοι

49

Το 2020 ήταν μια πρωτόγνωρη χρονιά για την παγκόσμια ξενοδοχειακή βιομηχανία. Οι ξενοδόχοι, μετά από την άνευ προηγουμένου κρίση του 2020, προετοιμάζουν φέτος τον μακρύ δρόμο προς την ανάκαμψη.

Αν και η μελέτη της Hotelier Pulse αποκαλύπτει ότι η πλειοψηφία των ξενοδόχων αναμένουν την οικονομική ανάκαμψη στα επίπεδα του 2019 το 2022 ή το 2023, τα μέτρα εξοικονόμησης κόστους θα συνεχίσουν να είναι η κορυφαία προτεραιότητα για τη βιομηχανία παγκοσμίως.

Και ενώ η βιομηχανία έχει επηρεαστεί σημαντικά, η ύφεση έδωσε παράλληλα στους ξενοδόχους την ευκαιρία να επανεξετάσουν τις στρατηγικές πωλήσεων και μάρκετινγκ για το 2021.

Σύμφωνα με την μελέτη, ο τοπικός τουρισμός θα συνεχίσει να είναι κρίσιμος για την ανάκαμψη των ξενοδοχείων. Με τον αυξανόμενο αριθμό ξενοδόχων να αναδιαμορφώνουν και τις στρατηγικές μάρκετινγκ γύρω από τις τοπικές αγορές για το επόμενο έτος και μετά.

Ενώ το μέλλον παραμένει αβέβαιο, οι τάσεις που εμφανίστηκαν κατά τη διάρκεια της κρίσης είναι πιθανό να συνεχιστούν και το 2021.

1. Οι ξενοδόχοι θα δώσουν προτεραιότητα στην εξοικονόμηση κόστους το 2021

Σχεδόν το 57% των ξενοδόχων αναμένουν μόνο να ανακάμψουν οικονομικά στα επίπεδα του 2019 το 2022, σύμφωνα με την μελέτη.
Μόνο το 18% αναμένει μόνο να ανακάμψει οικονομικά στα επίπεδα του 2019 το 2023.

Έχοντας αυτό κατά νου, οι ξενοδόχοι αναμένουν να εφαρμόσουν οικονομικά αποδοτικότερες στρατηγικές πωλήσεων και μάρκετινγκ το 2021.

Αναμένεται να αυξήσουν την εστίαση στο άμεσο κανάλι. Για να μειώσουν πληρωμές προμήθειας σε τρίτα κανάλια διανομής.

2. Το άμεσο κανάλι είναι ταχύτερο για πωλήσεις ανάκαμψης

Τα κανάλια απευθείας πωλήσεων του ξενοδοχείου θα προωθήσουν την ανάκτηση. Και θα βοηθήσουν τους ξενοδόχους να ανακτήσουν τον έλεγχο της διανομής.

Ενώ όλα τα κανάλια πωλήσεων ξενοδοχείων έπεσαν κατακόρυφα στην πανδημία στο σχεδόν 0% των επιπέδων του 2019, το άμεσο κανάλι ανταποκρίθηκε σταθερά σε σχέση με όλα τα άλλα κανάλια διανομής τρίτων και έχει οριστεί ως το ταχύτερο κανάλι πωλήσεων για ανάκαμψη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία από το τέταρτο τρίμηνο του 2020 το άμεσο κανάλι δημιούργησε σχεδόν το 70% των κρατήσεων τον Οκτώβριο του 2020 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2019. Οι άμεσες κρατήσεις το Νοέμβριο του 2020 τοποθετήθηκαν σχεδόν στο 60% των κρατήσεων για το ίδιο περίοδο το 2019.

3. Τα ξενοδοχεία θα ενισχύσουν την άμεση αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες σε όλα τα στάδια του ταξιδιού

Οι ξενοδόχοι αναμένεται επίσης να αυξήσουν την άμεση αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες κατά τη διάρκεια του 2021.

Τώρα, περισσότερο από ποτέ, οι επισκέπτες απαιτούν αυξημένη επικοινωνία σε όλα τα στάδια της ταξιδιωτικής τους εμπειρίας.

Σύμφωνα με την μελέτη το «ανησυχίες για την υγεία και την ασφάλεια», εμφανίστηκε ως η σημαντική ανησυχία των ταξιδιωτών. Είναι σημαντικό να διασφαλιστεί ότι τα σχέδια πρόληψης είναι φανερά και μπορούν να επιβεβαιωθούν από τους επισκέπτες κατά την κράτηση πριν από την άφιξη.

Η επαφή με παλιούς και μελλοντικούς επισκέπτες και η οικοδόμηση μιας ισχυρής σχέσης επωνυμίας είναι κρίσιμη σε αυτές τις αβέβαιες στιγμές.
Τα ξενοδοχεία πιθανότατα θα συνεχίσουν να προωθούν αποκλειστικές προσφορές και προνόμια σε πιστούς πελάτες καθ ‘όλη τη διάρκεια του 2021.

4. Ο τοπικός τουρισμός κρίσιμο τμήμα αγοράς για την ανάκαμψη ξενοδοχείων το 2021

Παρά τους συνεχώς μεταβαλλόμενους περιορισμούς ταξιδιού και τις προσεκτικές καταναλωτικές συμπεριφορές που σχετίζονται με την υγεία και την ασφάλεια και τις ταξιδιωτικές κρατήσεις, η τάση προς τον τοπικό τουρισμό δεν έχει αλλάξει.

Η μελέτη αποκαλύπτει ότι σχεδόν το 70% των ξενοδόχων αναμένουν ότι τα εγχώρια ταξίδια θα είναι ο νούμερο ένα παράγοντας στην ανάκαμψη.

Ο εγχώριος τουρισμός στην Ευρώπη επέστρεψε σχεδόν στο επίπεδο του προηγούμενου έτους, σύμφωνα με έρευνα της Eurostat.

Τον Ιούλιο του 2020, οι διανυκτερεύσεις από κατοίκους της ΕΕ σε τουριστικά καταλύματα στη χώρα τους ήταν μόνο 22% χαμηλότερες από τον Ιούλιο του 2019. Οι διανυκτερεύσεις από μη κατοίκους ήταν στο -64% σε σύγκριση με τον προηγούμενο χρόνο.

Με τα διεθνή ταξίδια να είναι σε μεγάλο βαθμό σε αναμονή για το άμεσο μέλλον, οι ξενοδόχοι αναμένεται να συνεχίσουν να αναδιαμορφώνουν προσφορές γύρω από τις εγχώριες ταξιδιωτικές αγορές.

Πολλά ξενοδοχεία και ομάδες σε όλο τον κόσμο συνεχίζουν να συνεργάζονται για την προώθηση τοπικών προορισμών. Καθώς και για την παροχή κινήτρων στους πελάτες. Ώστε να συμβάλλουν στην τοπική οικονομία επενδύοντας σε ταξιδιωτικές εμπειρίες στην ίδια την χώρα.

Το σημερινό επίκεντρο του τοπικού τουρισμού έχει επίσης κάνει τόσο τους ταξιδιώτες όσο και τους ξενοδόχους να γνωρίζουν όλο και περισσότερο την περιβαλλοντική ευθύνη και την οικονομική βιωσιμότητα. Αυτή η τάση θα συνεχίσει να αυξάνεται μόνο το 2021.

5. Τα συνεχώς μεταβαλλόμενα μέτρα και περιορισμοί επιβάλλουν ευελιξία και…γερά νεύρα

Καθώς η αβεβαιότητα συνεχίζει να κυριαρχεί στον κλάδο, ένα είναι σίγουρο. Οι ξενοδόχοι θα πρέπει να αυξήσουν την ευελιξία τους για να ανταποκριθούν σε συνεχώς μεταβαλλόμενα μέτρα, περιορισμούς και αγορές.

Θα πρέπει να προετοιμαστούν για μια μεγάλη επίθεση κρατήσεων και ακυρώσεων. Αυτό οφείλεται σε διαρκώς κυμαινόμενους περιορισμούς και μέτρα εσωτερικού κλειδώματος που εφαρμόζονται παγκοσμίως.

Τα ξενοδοχεία πρέπει να συνεχίσουν και το 2021 να εφαρμόζουν ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης, καθώς οι άνθρωποι εξακολουθούν να ανησυχούν για το πώς θα εξελιχθεί η πανδημία.

Αυτό θα συνεχίσει να δίνει στους πιθανούς ταξιδιώτες την αυτοπεποίθηση να κάνουν κράτηση. Για να διασφαλιστούν οι κρατήσεις, πολλά ξενοδοχεία προσφέρουν τώρα επιστροφές ακυρώσεων με τη μορφή πίστωσης για μελλοντική διαμονή.

6. Η ζήτηση για εξατομικευμένη αναζήτηση ταξιδιού και εμπειρίες κρατήσεων θα συνεχιστεί

Η εξατομίκευση και η τμηματοποίηση των επισκεπτών θα συνεχίσουν να αποτελούν κορυφαία προτεραιότητα για τον κλάδο το 2021. Εκτός από την εστίαση στην πιο άμεση επαφή με τους επισκέπτες, οι ξενοδόχοι αναμένεται επίσης να προσαρμόσουν την επικοινωνία για κατανεμημένα τμήματα της αγοράς. Με στόχο να προσελκύσουν πελάτες και να επαναφέρουν τους παλιούς επισκέπτες.

7. Τα ξενοδοχεία θα επενδύσουν σε soft brands το 2021

Καθώς τα ξενοδοχεία συνεχίζουν να αυξάνουν τις προσπάθειές τους στο μάρκετινγκ για να προσεγγίσουν υποψήφιους επισκέπτες, είναι ολοένα και πιο πιθανό ότι τεράστιος αριθμός ανεξάρτητων ή μπουτίκ ξενοδοχείων και ομάδων θα επενδύσουν για να ενταχθούν σε soft brands. Αυτά αναμένεται να αυξηθούν σημαντικά σε δημοτικότητα τα επόμενα πέντε χρόνια.

Τα soft brands θα συνεχίσουν να βλέπουν μια μεγάλη αύξηση ενδιαφέροντος από μικρά ανεξάρτητα ξενοδοχεία για να γίνουν franchisees, Και ο αριθμός τους αναμένεται να ανέβει στα ύψη το 2021 και μετά.

8. Τα ξενοδοχεία θα συνεχίσουν να εστιάζουν στην παροχή εμπειριών χωρίς επαφή

Η παροχή εμπειριών χωρίς επαφή είναι πιθανό να αυξηθεί. Η επικοινωνία χωρίς επαφή δίνει επίσης στα ξενοδοχεία τη δυνατότητα να τηρούν τόσο το κοινωνικά απομακρυσμένο τοπίο ταξιδιού, ενώ προσφέρουν μοναδικές ατομικές πινελιές που είναι συνώνυμες με μια αξέχαστη διαμονή στο ξενοδοχείο.

9. Αυξημένη όρεξη για εξωτερικές ταξιδιωτικές εμπειρίες στην ενδοχώρα

Η ανάγκη για κοινωνική απόσταση έχει αυξήσει τη ζήτηση για υπαίθριες και εμπειρίες περιπέτειας, όπως θαλάσσια σπορ και πεζοπορίες σε εθνικό πάρκο, όπου η κοινωνική απόσταση εφαρμόζεται πιο εύκολα στην εμπειρία. Κάτι που αναμένεται να συνεχιστεί και το 2021.

Λόγω των lockdown όλο και περισσότεροι άνθρωποι λαχταρούν τους ανοιχτούς χώρους στην ύπαιθρο. Τα ταξίδια στη φύση αναμένεται να είναι μια από τις μεγαλύτερες τάσεις ταξιδιού του 2021.

10. Οι τιμές θα διατηρηθούν με αυξημένη εστίαση σε εναλλακτικές ροές εσόδων

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η τιμολόγηση θα συνεχίσει να αποτελεί θέμα διαμάχης σε ολόκληρο τον κλάδο το 2021.

Ωστόσο, οι ξενοδόχοι θα πρέπει να σκεφτούν πώς μπορούν να διαφοροποιήσουν τις προσφορές τους για να συνεχίσουν να δημιουργούν έσοδα, να παραμείνουν ανταγωνιστικοί και διατηρήσουν την ακεραιότητα των τιμών.

Δύο τομείς που βλέπουν νέα επίπεδα ζήτησης είναι τα τμήματα ξενοδοχείων Food & Beverage και τα κουπόνια δώρων.

Οι εγκαταστάσεις φαγητού και κατανάλωσης ξενοδοχείων θα συνεχίσουν να ανακαλύπτουν εκ νέου τους τρόπους με τους οποίους εξυπηρετούν τους πελάτες τους.

Τα κουπόνια δώρων, θα συνεχίσουν επίσης να χρησιμοποιούνται ως μέρος των πολιτικών ακύρωσης ξενοδοχείων το 2021.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις