Η πρώτη υβριδική έκθεση τουρισμού στη χώρα μας, η Greek Panorama, που αφού ταξίδεψε εδώ και χρόνια στην Ευρώπη προβάλλοντας τον τουρισμό της Ελλάδας, θα παρουσιαστεί live στις 4 Φεβρουαρίου 2021, με ζωντανή παρουσία του γενικού γραμματέα του ΕΟΤ, κ. Δημήτρη Φραγκάκη, από την πλατφόρμα της έκθεσης και από την ομάδα του TravelDailyNews στο Facebook, που αριθμεί πάνω από 5.500 επαγγελματίες της τουριστικής αγοράς.
Επίσης, χαιρετισμό θα απευθύνουν οι κ.κ.:
- Γρηγόρης Τάσιος, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ)
- Λύσανδρος Τσιλίδης, πρόεδρος Federation of Hellenic Associations of Travel & Tourist Agencies (FedHATTA)
- Αλέξανδρος Βασιλικός, πρόεδρος Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΞΕΕ)
Η πρώτη υβριδική συνάντηση θα είναι με εκπροσώπους του τουρισμού από τη Βρετανία και την Πολωνία, με την υποστήριξη και ενεργή δράση του euronews που θα προβάλει την έκθεση στο κοινό της Ευρώπης. Η εκδήλωση θα γίνει στα στούντιο της εταιρείας Podimatas Audivisual SA, που έχει την τεχνική υποστήριξη της έκθεσης. Κάθε μήνα θα γίνεται μια ανάλογη εκδήλωση που θα ενώνει τη χώρα μας με διάφορες χώρες της Ευρώπης, και όχι μόνο. Το Euronews θα έχει την ευθύνη του συντονισμού των υβριδικών αυτών εκδηλώσεων προβάλλοντας τες στο ευρύ κοινό του.
Η ανησυχία με τη συνέχιση των κρουσμάτων της πανδημίας του κορωνοϊού και παρά τις προσπάθειες της Κυβέρνησης, είναι γενική, οι διοργανωτές της έκθεσης όμως θεωρούν ότι, όσον αφορά στην τουριστική δραστηριότητα “δεν πρέπει ούτε να παραδώσουμε τα όπλα αλλά και ούτε να εφησυχάζουμε επειδή ακόμη δεν έχει αρχίσει η ταξιδιωτική κίνηση, γιατί ο ανταγωνισμός προβλέπεται έντονος και ανηλεής”.
Η virtual – διαδικτυακή έκθεση Greek Panorama, τα εγκαίνια της οποίας θα γίνουν την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2021, στοχεύει ακριβώς στην παρουσίαση ελληνικών προορισμών και δραστηριοτήτων στη διεθνή αγορά, και ειδικότερα στις τουριστικές αγορές που έχουν αποτελέσει τις πηγές προέλευσης των τουριστών της Ελλάδος, μέσα από δράσεις που θα διαρκέσουν έναν ολόκληρο χρόνο.
Στο πλαίσιο της δραστηριότητας της ανάδειξης προορισμών, αλλά και της ενημέρωσης τουριστικών πρακτόρων, οργανώσεων και γενικότερα των αλλοδαπών αγορών, η έκθεση έχει ως πρόθεσή της να παρουσιάσει και ελληνικά τοπικά προϊόντα τόσο της πρωτογενούς όσο και της δευτερογενούς παραγωγής, καθώς και ελληνικά οινοποεία και τα κρασιά τους και τις τοπικές ιδιαιτερότητες.