Millennials και Gen-Z τα “δίνουν όλα” για να ταξιδέψουν και πάλι

34

Οι νεότερες γενιές -κινητήρια δύναμη για τα ταξίδια- πρόκειται να παίξουν μεγάλο ρόλο στην επανεκκίνηση του τουρισμού.
Ωστόσο η πανδημία έχει αναδιαμορφώσει την άποψη τους σχετικά με την ικανότητα και την ελευθερία του ταξιδιού.
Κι αυτό έχει αποτελέσματα στον τρόπο με τον οποίο Millennials και Gen-Z θα σχεδιάζουν τα μελλοντικά τους ταξίδια.

Η Contiki αποκαλύπτει σε μελέτη της τα συναισθήματα των νεότερων ταξιδιωτών ηλικίας 18-35 ετών. Πρόκειται για μία δυναμική ομάδα καθώς αυτοί οι ταξιδιώτες είναι οι δημογραφικοί στόχοι.

“Δίψα” για ταξίδια, απελπισία και εμπόδια

Η μελέτη “Voice of a Generation” δείχνει τις τάσεις που διαμορφώνουν μια γενιά ταξιδιωτών που έχει χάσει την ιεροτελεστία της απόδρασης και είναι απελπισμένη που δεν μπορεί να ταξιδέψει.
Μάλιστα, θέλουν να αντισταθμίσουν τον χαμένο χρόνο, σχεδιάζοντας μεγαλύτερα ταξίδια.

Το 40% των ταξιδιωτών της γενιάς που “γεννήθηκε με τηλέφωνο στο χέρι” είπε ότι θα περνούσαν μια εβδομάδα χωρίς τεχνολογία αρκεί να ταξιδέψουν ξανά και να επανασυνδεθούν με ανθρώπους.

Με την τόση απρόβλεπτη όμως κατάσταση στα σύνορα και τους περιορισμούς, το μεγαλύτερο εμπόδιο για τους Millennials και Gen-Z στα ταξίδια, είναι ο κίνδυνος ακύρωσης.

Τα κορυφαία κίνητρα για κράτηση

Στην κράτηση εκπτώσεις και προσφορές είναι αδιάφορα. Τα κορυφαία κίνητρα για να κάνουν κράτηση με αυτοπεποίθηση Millennials και Gen-Z, είναι:

  • Ευελιξία 74%.
  • Εγγύηση επιστροφής χρημάτων 86%.

Τα “δίνουν όλα” για να ταξιδέψουν ξανά

  • 63% Millennials και Gen-Z θέλουν να ταξιδέψουν φέτος.
  • 58% θα ταξίδευε και αυτή τη στιγμή ακόμα κι αν έπρεπε να μπει σε καραντίνα στην επιστροφή.
  • 71% θα έκανε το εμβόλιο COVID-19 μόνο για να χρησιμοποιήσει ξανά το διαβατήριο και να μπει σε αεροπλάνο πάλι.

Τι τους λείπει περισσότερο

  • Η ανακάλυψη νέων προορισμών 39%.
  • Να ζήσουν κάτι για πρώτη φορά 21%.

Που θέλουν να ταξιδέψουν

Όπως και σε άλλες γενιές ταξιδιωτών τα εγχώρια ταξίδια είναι σε υψηλά επίπεδα αυτήν τη στιγμή.
Το 77% δήλωσαν ότι θέλουν να εξερευνήσουν εγχώριους προορισμούς φέτος.

Μακρινοί προορισμοί και πότε θα ταξιδέψουν

Στα όνειρα για ταξίδια σε μακρινά μέρη, η Ευρώπη βρίσκεται στην πρώτη θέση με 41%.
Ακολουθούμενη από την Ασία στο 11%.

Οι περισσότεροι ελπίζουν να ταξιδέψουν αυτό το καλοκαίρι.

  • Το 34% θα ταξιδέψει από Μάιο έως Σεπτέμβριο.
  • 25% έχει «σχέδιο ταξιδιού αλλά δεν είναι σίγουροι πότε».

Περιζήτητες εμπειρίες

Οι πιο περιζήτητες εμπειρίες για τους νεότερους ταξιδιώτες περιλαμβάνουν:

  • Σαφάρι και αστέρια 87%.
  • Ανακάλυψη νέων πολιτισμών 66%.
  • Δοκιμή νέου φαγητού 66%.
  • Εξερεύνηση σε εξωτερικούς χώρους 62%.
  • Περιπέτεια 56%.
  • Δραστηριότητες ευεξίας 46%.

Πρωτόκολλα υγείας και ασφάλεια στα ταξίδια

Στην νέα εποχή, είναι σημαντικό να ταξιδεύεις με σιγουριά. Κι αυτό είναι κάτι που αναζητούν και οι Millennials και Gen-Z, όπως και οι άλλες γενιές ταξιδιωτών.

Τα πρωτόκολλα υγείας έχουν πολύ υψηλή σημασία για τους ταξιδιώτες του Contiki, με μέση βαθμολογία 8 στα 10.

Τα διδάγματα της πανδημίας σε Millennials και Gen-Z ταξιδιώτες

Τι έχει μάθει λοιπόν αυτή η γενιά για τον εαυτό της και τα ταξίδια από την πανδημία;
Πολλά. Τώρα εκτιμά τις αποδράσεις περισσότερο (48%), θα ταξιδεύει περισσότερο (20%) και θα επιλέγει πιο βιώσιμους τρόπους τόσο στην μετακίνηση όσο και στις δραστηριότητες στον προορισμό.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις