Οι λάτρεις της κρουαζιέρας προγραμματίζουν τις επόμενες διακοπές τους. Επιλέγουν πλέον αργά ταξίδια. Και δίνουν προτεραιότητα σε ουσιαστικές και αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες. Που δημιουργούν πραγματικές συνδέσεις με τον προορισμό που επισκέπτονται.
Για τον λόγο αυτό επιλέγουν κρουαζιέρες σε ποτάμια. Ανεβάζοντας στα ύψη την δημοτικότητα τους.
Οι κρουαζιέρες στο ποτάμι είναι από τις πρώτες που ανακάμπτουν στα προ-πανδημικά επίπεδα, σύμφωνα με την AmaWaterways.
Τα κίνητρα για κράτηση κρουαζιέρας σε ποτάμια
Σύμφωνα με την AmaWaterways, υπάρχουν πολλές τάσεις που ωθούν τους ανθρώπους να κάνουν κράτηση για κρουαζιέρες στο ποτάμι.
Όπως το ενδιαφέρον για οικογενειακά ταξίδια, πιο αργά, πιο αυθεντικά ταξίδια και εστίαση στη βιωσιμότητα και την ανάκαμψη.
Αλλά οι πιο δημοφιλείς για τις κρουαζιέρες τους το 2021 και το 2022, είναι τα αργά ταξίδια και ταξίδια εορτασμού, όπως αποκαλύπτει η AmaWaterways.
Οι έξι τάσεις 2021-2022, στις κρουαζιέρες σε ποτάμια
1. Ταξίδια εορτασμού
Με πολλές ομαδικές συγκεντρώσεις για τον εορτασμό σημαντικών γεγονότων όπως γενεθλίων και των επετείων να έχουν αναβληθεί το 2020, τα εορταστικά ταξίδια θα είναι μια κορυφαία τάση μεταξύ των ταξιδιωτών όλων των ηλικιών φέτος και το επόμενο έτος.
2. Αργά ταξίδια
Περισσότεροι ταξιδιώτες επιλέγουν ταξίδια χωρίς βιασύνη και αυθεντικές εμπειρίες σε λιγότερο πολυσύχναστους προορισμούς.
Επιλέγουν περιοχές που προσφέρουν μια πραγματική εμπειρία στον πολιτισμό, την ιστορία και τη γαστρονομία του προορισμού.
3. Μεγαλύτερες διαμονές, συντομότερες κρατήσεις
Με τους διεθνείς ταξιδιωτικούς κανονισμούς να συνεχίζουν να εξελίσσονται, το διάστημα ταξιδιωτικών κρατήσεων αναμένεται να συρρικνωθεί.
Ο λόγος είναι ότι οι ταξιδιώτες είναι υπ’ ατμόν να ταξιδέψουν μόλις οι συνθήκες είναι σωστές.
Η AmaWaterways βλέπει τους πελάτες της να επεκτείνουν την επταήμερη κρουαζιέρα τους.
4. Βιώσιμα ταξίδια
Τα βιώσιμα ταξίδια αναμένεται επίσης να γίνουν μια μεγάλη τάση. Πολλοί τουριστικοί προορισμοί αγωνίζονται να ανακάμψουν σε όλη την πανδημία και οι ταξιδιώτες ενδιαφέρονται τώρα περισσότερο από ποτέ να ταξιδεύουν με βιώσιμο τρόπο.
Αναζητούν ενεργά τρόπους για να επιστρέψουν σε προορισμούς και να τους εξερευνήσουν με βιώσιμους τρόπους, συμβάλλοντας παράλληλα και στις τοπικές οικονομίες.
5. Ολιστική ευεξία
Με την επιδίωξη βελτιωμένης σωματικής και ψυχικής υγείας να είναι πλέον ανάγκη, η παγκόσμια πανδημία έχει εμπνεύσει πολλούς να επικεντρωθούν στην ευεξία.
Αναζητούν να συνδεθούν με νέες δραστηριότητες στην ύπαιθρο. Βελτιώνοντας την υγεία και την φυσική τους κατάσταση.
6. Η αξία των ταξιδιωτικών πρακτόρων
Σημαντικό ρόλο θα διαδραματίσουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες. Βοηθώντας τους πελάτες να περιηγηθούν στην ολοένα και πιο περίπλοκη ταξιδιωτική πραγματικότητα.
Και πάνω απ’ όλα προσφέροντας τους ασφάλεια και εναλλακτικές στην περίπτωση που κάτι “πάει στραβά”.