Το 91% των ταξιδιωτών λένε ότι οι εμπειρίες τους στο ξενοδοχείο είναι ένα αξέχαστο μέρος του ταξιδιού τους.
Αυτό αποκαλύπτει έρευνα της Hilton στο πλαίσιο της εκστρατείας New Memories.
Η έρευνα αποκαλύπτει επίσης και το πώς η πανδημία άλλαξε τα ξενοδοχεία για πάντα. Καθώς και τι αλλαγές περιμένουν οι επισκέπτες ξενοδοχείων τώρα, αλλά και τα επόμενα χρόνια.
Στο λόμπι του ξενοδοχείου
Τα λόμπι έχουν ιστορικά σχεδιαστεί για να ενθαρρύνουν τις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις.
Αλλά η πανδημία αυτό το έχει αλλάξει. Οι άνθρωποι όμως θέλουν να μαζευτούν και να αλληλεπιδράσουν ξανά.
Οι ανθρώπινες και αλληλεπιδράσεις είναι συχνά ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους οι άνθρωποι αγαπούν τα ταξίδια.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το μέλλον του σχεδιασμού του δημόσιου χώρου του ξενοδοχείου θα αγκαλιάσει την κοινωνική απόσταση.
Τώρα, περισσότερο από ποτέ, οι χώροι θα σχεδιαστούν για να δώσουν στους ανθρώπους την επιλογή να κοινωνικοποιηθούν ή όχι. Καθώς και να επιλέξουν το τοπίο της δικής τους εμπειρίας για να αισθάνονται ασφαλείς.
Με την εισαγωγή της ευκολίας ευέλικτων και προσαρμόσιμων χώρων, οι επισκέπτες θα έχουν την επιλογή να εξατομικεύσουν το περιβάλλον τους.
Εμπειρία επισκεπτών χωρίς επαφή, από το check in έως το check out
Καθώς οι προσδοκίες των καταναλωτών αλλάζουν, οι μελλοντικοί ταξιδιώτες θα βιώσουν μια ψηφιακή μετατροπή σε ξενοδοχεία.
Οι επιλογές χωρίς επαφή πρωταγωνιστούν από το check in στο διαδίκτυο, ψηφιακό κλειδί, στο room service, στα δωμάτια έως το check out.
Με το ψηφιακό κλειδί για παράδειγμα της Hilton στο smartphone ο επισκέπτης μπορεί να έχει πρόσβαση στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, στο γυμναστήριο, στην πισίνα. Αλλά και σε άλλους χώρους του ξενοδοχείου που χρειάζονται κλειδί.
Έμφαση στην καθαριότητα
Οι επισκέπτες στις μελλοντικές ταξιδιωτικές τους εμπειρίες θα αναζητούν μεγαλύτερη διαφάνεια όσον αφορά στα πρότυπα καθαρισμού.
Στο παρελθόν, ο καθαρισμός ήταν στο παρασκήνιο. Τώρα, οι επισκέπτες το βρίσκουν καθησυχαστικό να βλέπουν ομάδες καθαριότητας γύρω από το ξενοδοχείο. Και αυτή η νοοτροπία ήρθε για να μείνει.
Προνόμια και υποστήριξη στα μέλη πίστης
Η πανδημία έδωσε την ευκαιρία στα προγράμματα πίστης να αποδείξουν την αξία και τη δέσμευση τους στα μέλη τους.
Και πάλι, η Hilton ήταν από τους πρώτους που προσέφεραν διαβεβαίωση ότι η εταιρεία ήταν στο πλευρό των ταξιδιωτών, ακόμη και όταν δεν μπορούσαν να ταξιδέψουν.
Ορισμένες από αυτές τις τροποποιήσεις περιλαμβάνουν την αυτόματη επέκταση των ημερομηνιών και της κατάστασης λήξης Point. Καθώς και την εφαρμογή αλλαγών προγράμματος του 2021 για μεγαλύτερη ευελιξία στα μέλη του Hilton Honors.