Τι προτείνει η Expedia για το άνοιγμα των ξενοδοχείων

47

Ο Όμιλος Expedia παρουσιάζει πέντε προτάσεις, για το άνοιγμα των ξενοδοχείων. Με στόχο να βοηθήσει στην προετοιμασία για την αναβίωση του τουρισμού, μετά από μια μακρά περίοδο αβεβαιότητας στον ξενοδοχειακό κλάδο.

Αν και δεν είναι σαφές πότε θα αρθούν οι περιορισμοί στα διεθνή ταξίδια, οι ταξιδιώτες φαίνεται να αναζητούν τρόπους για να περάσουν τις διακοπές τους.

Από την 1η Μαρτίου 2021, το 50% των παγκόσμιων διαδικτυακών αναζητήσεων που σχετίζονται με ταξίδια πραγματοποιούνται από 0 έως 21 ημέρες νωρίτερα και το 15% αφορά ταξίδια που πραγματοποιούνται μεταξύ 30 και 60 ημερών από την ημερομηνία αναζήτησης.

Οι πέντε προτάσεις της Expedia για το άνοιγμα των ξενοδοχείων

1. Προσφέρετε ευελιξία

Για να βοηθήσουν στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης στους ταξιδιώτες και στην παροχή οικονομικής ηρεμίας, τα καταλύματα πρέπει να κοινοποιούν σαφώς τις πολιτικές ευελιξίας σε όλα τα κανάλια, από ιστότοπους και διαφημιστικές εκστρατείες, έως επικοινωνίες που στοχεύουν στους ταξιδιώτες πριν και κατά τη διάρκεια της διαμονής.

Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την προσφορά επιστροφών χρημάτων και ακυρώσεων ή ευελιξία στις κρατήσεις και τις αλλαγές ημερομηνίας.

2. Διαβεβαιώστε τους ταξιδιώτες

Μελέτη έδειξε επίσης ότι τα πρωτόκολλα υγείας και απολύμανσης στα ξενοδοχεία πρέπει να επισημαίνονται στους επισκέπτες.

Μετά την πανδημία, οι ταξιδιώτες θα αναζητήσουν καταλύματα που θα απεικονίζουν την ασφάλεια.

Η επισήμανση των πληροφοριών σχετικά με τα μέτρα απολύμανσης και καθαρισμού σε όλα τα δωμάτια και τις εγκαταστάσεις είναι σημαντική. Και φαίνεται ότι καθησυχάζει όσους σχεδιάζουν ένα ταξίδι βραχυπρόθεσμα. Ακόμα και όταν τελειώσει η πανδημία. Οι ανησυχίες για την υγεία θα έχουν πιθανώς μακροπρόθεσμο αντίκτυπο.

Η περιορισμένη χωρητικότητα και τα μέτρα κοινωνικής απόστασης, ειδικά στις ξενοδοχειακές αλυσίδες και θέρετρα, μπορούν να καθησυχάσουν περισσότερο από το 30% των ταξιδιωτών που έχουν αποφύγει αυτό το είδος καταλύματος κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Η εφαρμογή και η επικοινωνία των μέτρων υγείας και ασφάλειας είναι απαραίτητη για το άνοιγμα των ξενοδοχείων και αυτές οι πληροφορίες πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμες στους επισκέπτες, είτε αναζητούν πληροφορίες ή διαβεβαίωση.

3. Οι κριτικές είναι σημαντικές

Οι διαδικτυακές κριτικές επέτρεψαν στους ταξιδιώτες να λαμβάνουν ενημερωμένες αποφάσεις.
Αλλά αναμένεται να είναι ακόμη πιο σημαντικές στον μελλοντικό σχεδιασμό ταξιδιών.

Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε το 2020, σχεδόν το 75% όλων των ταξιδιωτών αναζητούν κριτικές πριν κάνουν κράτηση. Και θεωρούν σημαντικές τις απόψεις για την «καθαριότητα των δωματίων» και τη «γενική κατάσταση του ξενοδοχείου».

Τα καταλύματα πρέπει να ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να γράφουν σχόλια. Από την πλευρά τους, οι ιδιοκτήτες θα πρέπει να απαντούν σε κριτικές πελατών -θετικές και αρνητικές- ιδανικά εντός 24 ωρών από την ανάρτηση.

Δείχνοντας έτσι στους επισκέπτες ότι τα σχόλια και οι προτάσεις βελτίωσης είναι σημαντικά.

4. Ξεχωρίστε

Οι ταξιδιώτες θα ελέγχουν όλο και περισσότερο ιστότοπους ξενοδοχείων (14% περισσότερο), διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία (24% περισσότερα) και διαφημίσεις (16% περισσότερα) για να προγραμματίζουν ταξίδια μετά την πανδημία.

Υπό αυτήν την έννοια, οι οπτικές και γραπτές πληροφορίες σε αυτά τα κανάλια θα έχουν επιρροή στο μέλλον.

Καθώς η ταξιδιωτική ζήτηση αυξάνεται, τα καταλύματα πρέπει να εφαρμόσουν στρατηγικές μάρκετινγκ πολλαπλών καναλιών.

Με στόχο να διασφαλίσουν ότι η επιχείρηση βρίσκεται μπροστά και στο κέντρο της διαδικασίας αναζήτησης ή κράτησης. Και πρέπει να μελετήσουν τα εργαλεία μάρκετινγκ για να το επιτύχουν.

Οι διαδικτυακές λύσεις μάρκετινγκ μπορούν να διασφαλίσουν ότι τα καταλύματα εμφανίζονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Η χρήση εξατομικευμένων κειμένων και εικόνων επιτρέπει να εμφανίζουν πληροφορίες που είναι προς το παρόν σχετικές με τους ταξιδιώτες.

5. Εστίαση στο σωστό προφίλ ταξιδιώτη

Οι ταξιδιωτικοί λόγοι και οι προτιμήσεις ποικίλλουν ανάλογα με την ηλικία και μερικές φορές ανά γεωγραφική τοποθεσία.

Τα καταλύματα πρέπει να σχεδιάζουν συγκεκριμένες προσφορές και προσφορές που προσελκύουν διαφορετικές γενιές.

Το ταξίδι κατά τη διάρκεια της πανδημίας είχε διαφορετικούς λόγους, αν και οι κύριοι ήταν η αλλαγή σκηνής, η επίσκεψη στην οικογένεια και τους φίλους ή την επιχείρηση.

Αλλά τα ταξίδια της τελευταίας στιγμής παραμένουν ιδιαίτερα δημοφιλή. Ιδιαίτερα στους νεότερους ταξιδιώτες και αυτό προβλέπεται να είναι μια τάση στο μέλλον.

Επιπλέον, οι νεότερες γενιές αναμένεται να οδηγήσουν τη ζήτηση ξενοδοχείων σε επίπεδα πριν από την πανδημία.
Οπότε τα καταλύματα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη την αξία των βραχυπρόθεσμων στρατηγικών μάρκετινγκ. Και να σχεδιάζουν άλλους τύπους προσφορών και μηνυμάτων που θα στοχεύουν και σε άλλες γενιές.

Για να προσεγγίσουν τις νεότερες γενιές, τα καταλύματα θα πρέπει να επισημαίνουν ειδικές προσφορές και εκπτώσεις. Καθώς και προσφορές που σχετίζονται με διαμονή για απομακρυσμένη εργασία ή σπουδές. Επίσης και τα οικογενειακά πακέτα μπορεί να είναι πιο ελκυστικά.

Η Generation X και οι baby boomers ενδιαφέρονται περισσότερο για φύση και τοπία. Επομένως οι εικόνες πρέπει να είναι το επίκεντρο των καμπανιών που στοχεύουν αυτούς τους ταξιδιώτες.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις