H Σλοβενία κατέχει βασικά χαρακτηριστικά που απαιτούνται για να γίνει ο επόμενος ανερχόμενος ευρωπαϊκός προορισμός στα ταξίδια μετά την πανδημία, λέει η GlobalData , κορυφαία εταιρεία δεδομένων και ανάλυσης.
Σύμφωνα με το GlobalData, οι διεθνείς αφίξεις στη Σλοβενία το 2019 έφτασαν τα 4,7 εκατομμύρια. Αυτό το σύνολο σήμαινε ότι η μικρή χώρα της Κεντρικής Ευρώπης δεν ήταν καν στις κορυφαίες 25 χώρες με τις περισσότερες επισκέψεις. Ωστόσο, ένα σημαντικό μέρος των διεθνών επισκεπτών προέρχονται από αγορές πηγών που είναι γεωγραφικά συνδεδεμένες με το έθνος, με περίπου το 50% των εισερχόμενων ταξιδιωτών το 2019 να προέρχονται είτε από την Αυστρία, την Ιταλία, την Ουγγαρία ή την Κροατία. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει τεράστιο δυναμικό για τη Σλοβενία να εισέλθει σε άθικτες αγορές πηγών πιο μακρινές.
Ο Ralph Hollister , Αναλυτής Ταξιδιών και Τουρισμού στην GlobalData, σχολιάζει:
«Το τουριστικό προϊόν της Σλοβενίας ταιριάζει φυσικά με τις αναδυόμενες τάσεις των ταξιδιωτών, οι οποίες θα μπορούσαν να δουν τις διεθνείς αφίξεις να ανακάμπτουν γρήγορα μετά την πανδημία. Το 2016, η Σλοβενία ανακηρύχθηκε η πιο βιώσιμη χώρα στον κόσμο από το National Geographic’s World Legacy Award, και την ίδια χρονιά η πρωτεύουσα Λιουμπλιάνα απονεμήθηκε τον τίτλο «Ευρωπαϊκή Πράσινη Πρωτεύουσα» από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Σύμφωνα με το GlobalData *, το 42% των παγκόσμιων καταναλωτών επηρεάζεται πλέον «συχνά» ή «πάντα» από το πόσο φιλικό προς το περιβάλλον είναι ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, υπονοώντας ότι η Σλοβενία θα μπορούσε να γίνει πρωταρχικός προορισμός για υπεύθυνους ταξιδιώτες μετά την πανδημία ».