Οι ταξιδιώτες επιλέγουν νέους νέους τρόπους για αποδράσεις σε έναν κόσμο μετά την πανδημία. Πλέον αγοράζουν ταξίδια και βιώνουν την εμπειρία τους με διαφορετική νοοτροπία απ’ ό,τι πριν το COVID-19.
Αυτό αποκαλύπτει νέα έρευνα από το Expedia Group. Οι ταξιδιώτες, ιδίως εκείνοι κάτω των 40 ετών, αποδίδουν μεγάλη σημασία στις εμπειρίες στον προορισμό που βασίζονται σε αξίες. Και κάνουν κράτηση σε κατάλυμα έχοντας αυτό κατά νου.
Πολιτικές χωρίς αποκλεισμούς για κράτηση στο κατάλυμα
Οι ερωτηθέντες σε όλες τις αγορές που συμμετείχαν στην έρευνα, συμπεριλαμβανομένης της Αυστραλίας, του Καναδά, της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Ιαπωνίας, του Μεξικού, του Ηνωμένου Βασιλείου και των ΗΠΑ είναι πιο πιθανό να εξετάσουν τις πολιτικές χωρίς αποκλεισμούς πριν πατήσουν το κουμπί επιβεβαίωσης κράτησης στο κατάλυμα.
Σχεδόν τα δύο τρίτα των ταξιδιωτών (65%) είναι πιο πρόθυμοι να κλείσουν καταλύματα που έχουν πολιτικές που εστιάζουν στην ποικιλομορφία (I&D) και την ένταξη. Οι νεότερες γενιές πρωτοστατούν σε αυτό το θέμα.
- Το 77% κάτω των 40 ετών είναι πιθανό να κάνουν κράτηση για καταλύματα χωρίς αποκλεισμούς.
- Για τους άνω των 40 ετών αυτό ισχύει σε ποσοστό 57%.
- Το 62% των ανδρών και 67% των γυναικών ότι είναι πιθανό να κλείσουν καταλύματα χωρίς αποκλεισμούς.
Ταξιδιώτες από το Μεξικό και τη Γερμανία πρωτοστατούν. Με το 82% και το 71% αντίστοιχα, να είναι πιθανό να επιλέξουν καταλύματα με πολιτικές ένταξης και πολυμορφίας.
«Οι κοινωνικές αδικίες του περασμένου έτους έδωσαν έμφαση στην ισότητα και την ένταξη, δήλωσε η Μέλισσα Μαχέρ ανώτερη αντιπρόεδρος Marketing & Industry Engagement στο Expedia Group.
Άλλαξε τις ιδέες, τις συμπεριφορές και τις προσδοκίες των ανθρώπων όταν πρόκειται για ταξίδια.
Πολλοί οργανισμοί έχουν συνειδητοποιήσει τη σημασία της σύνδεσης με τους επισκέπτες σε κοινές αξίες. Αρκετοί έχουν ενημερώσει για τις πολιτικές τους και τονίζουν τις προσπάθειες τους.
Τα δεδομένα δείχνουν μια σαφή εικόνα ότι οι ταξιδιώτες αναζητούν όλο και περισσότερο καταλύματα που έχουν σαφείς πολιτικές και πρακτικές I&D.
Το ταξίδι ανοίγει το μυαλό και οδηγεί στην καλύτερη κατανόηση μεταξύ ανθρώπων από διαφορετικούς πολιτισμούς και ταυτότητες.
Οι ταξιδιώτες θέλουν αυτές οι ίδιες αξίες να αντικατοπτρίζονται στα μέρη που επιλέγουν να μείνουν».