Πρεμιέρα για το νέο και δωρεάν ταξιδιωτικό εργαλείο της Google το Travel Insights, που από χθες Πέμπτη 15 Ιουλίου λανσάρεται στις ΗΠΑ.
Το Travel Insights κυκλοφόρησε σε συνεργασία με το Destinations International και το Hospitality Sales and Marketing Association International (HSMAI).
Η Google μέσω του Travel Insights στοχεύει να προωθήσει σε όλο τον κόσμο το εκπαιδευτικό υλικό της, προσαρμοσμένο ειδικά για οργανισμούς προορισμού και επαγγελματίες μάρκετινγκ φιλοξενίας.
Καταναλωτικές πληροφορίες για την επιτάχυνση της ανάκτησης
Υπάρχουν δύο δωρεάν εργαλεία διαθέσιμα στο Travel Insights. Αυτά θα παρέχουν πληθώρα δεδομένων και ενεργές πληροφορίες. Πρόκειται για τα:
1. Destination Insights
Το Destination Insights δίνει στις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις, κυβερνήσεις και τουριστικά συμβούλια μια σαφή εικόνα των κορυφαίων πηγών ζήτησης ανά προορισμό.
Αυτό μπορεί να βοηθήσει τους χρήστες να κατανοήσουν από πού προέρχονται οι πιθανοί ταξιδιώτες και να προσαρμόσουν ανάλογα τις καμπάνιες μάρκετινγκ.
2. Hotel Insights
Το δεύτερο εργαλείο, το Hotel Insights, βοηθά τους ξενοδόχους να αναλύουν τις τάσεις αναζήτησης.
Με αυτό τον τρόπο θα κατανοήσουν από πού προέρχεται ενδιαφέρον και ζήτηση. Καθώς και να προσελκύσουν νέους επισκέπτες δημιουργώντας μια ισχυρότερη ψηφιακή παρουσία.