Ο αντίκτυπος της διάθεσης εμβολίων και της χαλάρωσης των ταξιδιωτικών περιορισμών σε όλο τον κόσμο ήταν αισθητός στους όγκους αναζήτησης.
Σύμφωνα με το Expedia Group αυξήθηκαν περισσότερο από 70% από το πρώτο τρίμηνο στο δεύτερο τρίμηνο.
Και αυτή η αύξηση ήταν η σταθερότερη και πιο διαρκής από τους πιο ασταθείς όγκους που είδαμε το πρώτο τρίμηνο, με 11 από τις 13 εβδομάδες του τριμήνου να σημειώνουν βελτιώσεις.
Αυτό δείχνουν τα στοιχεία έρευνας του δείκτη αξίας ταξιδιώτη σχετικά με το συναίσθημα των πελατών.
Η έρευνα σε 8.000 άτομα σε οκτώ χώρες διαπίστωσε ότι το 72% σχεδιάζει να κάνει ένα ταξίδι μέσα στους επόμενους 12 μήνες. Φαίνεται ότι πολλοί έχουν ήδη ξεκινήσει την αναζήτηση για ταξίδια.
Τα παράθυρα αναζήτησης επιμηκύνονται
Με την πανδημία να προκαλεί πολλούς να κάνουν ένα ταξίδι κοντά στο σπίτι τους, και συχνά σε σύντομο χρονικό διάστημα, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι τα παράθυρα αναζήτησης ήταν συνήθως σύντομα.
Οι μισές από όλες τις αναζητήσεις παγκοσμίως έγιναν για 0 έως 21 ημέρες πριν από το ταξίδι.
Ωστόσο, οι αναζητήσεις με μεγαλύτερο χρονικό διάστημα 21 έως 90 ημερών αντιπροσώπευαν το 35% του παγκόσμιου συνόλου το δεύτερο τρίμηνο. Αύξηση σχεδόν 25% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο.
Αυτό υποδηλώνει ότι οι ταξιδιώτες έχουν αρχίσει να αισθάνονται πιο σίγουροι για την ικανότητα τους να ταξιδεύουν στο μέλλον.