Η πανδημία έφερε πολλές αλλαγές στη διαμονή και κυρίως στον τρόπο λειτουργίας των ξενοδοχείων.
Μία σημαντική αλλαγή που υπέστησαν πολλές μονάδες από τότε που ξεκίνησε η πανδημία ήταν η απομάκρυνση ή η μείωση του πρωινού. Αυτό αναφέρει πρόσφατη μελέτη του δείκτη ικανοποίησης επισκεπτών ξενοδοχείων της J.D. Power.
Ειδικότερα, ποσοστό 36% των ξενοδοχείων απέκλεισαν την εξυπηρέτηση του πρωινού σε μπουφέ.
Άλλες υπηρεσίες που οι ταξιδιώτες θέλουν να περιλαμβάνονται είναι :¨
- Οι έξυπνες τηλεοράσεις (αύξηση κατά 9 ποσοστιαίες μονάδες από το 2020).
- Μπαλκόνι και θέα (αύξηση κατά 6 ποσοστιαίες μονάδες).
- Υπηρεσίες ευεξίας (αύξηση κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες).
Η συνολική ικανοποίηση των επισκεπτών από τα ξενοδοχεία σε όλη τη μελέτη ήταν 830 σε κλίμακα 1.000 πόντων. Η εν λόγω βαθμολογία ήταν αμετάβλητη από πέρυσι και 10 βαθμούς υψηλότερη από το 2019.
Σημαντικό πλεονέκτηημα το προσωπικό του ξενοδοχείου
Τη μεγαλύτερη απόδοση σημείωσε η συνολική εμπειρία του προσωπικού του ξενοδοχείου, η οποία αυξήθηκε ελαφρώς το 2021, σύμφωνα με την εταιρεία.
Τέλος, οι ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης κράτησαν τους επισκέπτες του ξενοδοχείου ικανοποιημένους.