Η ανοικοδόμηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών μετά το lockdown φαίνεται πως είναι η κύρια πρόκληση στον ταξιδιωτικό κλάδο. Για το λόγο αυτό είναι η κατάλληλη στιγμή για τις εταιρείες να εστιάσουν στην αλληλεπίδρασή τους με τους influencers.
Αυτό υποστηρίζεται και από τα ευρήματα έρευνας από την εταιρεία πληροφοριών Captify.
- Αύξηση 753% στις ταξιδιωτικές αναζητήσεις μεταξύ Αυγούστου 2020 και Ιανουαρίου 2021, μετά την ανακοίνωση της διάθεσης των εμβολίων.
- Το 54,6% των ατόμων βασίζονται σε δημοσιεύσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προγραμματίσουν τα ταξίδια τους.
Σε έναν κόσμο που έχει γίνει πιο εικονικός οι ταξιδιωτικές εταιρείες είναι σημαντικό να εξετάσουν το ενδεχόμενο συνεργασίας με δημιουργούς περιεχομένου.
Αυθεντικότητα
Γνωρίζουμε ότι η αυθεντικότητα είναι το κλειδί για να λειτουργήσει το μάρκετινγκ επιρροής.
Εξάλλου δεν είναι τυχαίο ότι περισσότερο από το 40% των millennials βασίζονται στο «Instagrammability» κατά την επιλογή του επόμενου ταξιδιού τους.