Το 82% των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ λένε ότι καθώς τα πράγματα επανέρχονται στο φυσιολογικό, τα διεθνή ταξίδια είναι ένα από τα πράγματα που περιμένουν με μεγαλύτερη ανυπομονησία.
Παράλληλα, το 72% εξέφρασε ότι σχεδιάζει επί του παρόντος ένα διεθνές ταξίδι. Αυτό αποκαλύπτουν τα στοιχεία ταξιδιωτικού συναισθήματος των Αμερικανών από την εταιρεία Wise.
H έρευνα πραγματοποιήθηκε αμέσως μετά την ανακοίνωση του Λευκού Οίκου ότι οι ΗΠΑ θα ανοίξουν ξανά τον Νοέμβριο για αεροπορικούς ταξιδιώτες από 33 χώρες που είναι πλήρως εμβολιασμένοι.
Πρόσθετα ευρήματα από την Wise International Travel Survey που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ, τη Βραζιλία και τον Καναδά περιλαμβάνουν:
Διαφορές γενεών
Οι Millennials θεωρούν πιο δύσκολο να αφαιρέσουν χρόνο από την εργασία, αλλά είναι πιο πιθανό να ταξιδέψουν στο εξωτερικό στο εγγύς μέλλον. Το 41% σημειώνει ότι θα ήταν δύσκολο να αφιερώσει χρόνο από την εργασία τώρα για ταξίδια, έναντι 9% για ηλικίες 55+.
Λαχτάρα για τον πολιτισμό
Στους Αμερικανούς έχει λείψει η επαφή με διαφορετικούς πολιτισμούς (54%). Επίσης θέλουν να ξαναδούν διεθνή (50%) και βιώνουν περιβάλλοντα που δεν μπορούν να βρουν στη χώρα τους (49%).
Υγεία
Στην πραγματικότητα, το 86% θεώρησε ότι η διασφάλιση της υγείας και της ασφάλειάς του από τον ιό, είναι μια πρόκληση.
Οικονομικές δυσκολίες
Το 34% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι οι πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες που δεν λειτουργούν στον προορισμό και οι διογκωμένες συναλλαγματικές ισοτιμίες (33%) τους ανησυχούν. Περισσότερο από το ένα τέταρτο (27%) ) βρίσκουν την ανταλλαγή νομισμάτων ως μία από τις μεγαλύτερες οικονομικές προκλήσεις τους. Πέραν αυτών, άλλες οικονομικές προκλήσεις που αντιμετώπισαν οι ταξιδιώτες των ΗΠΑ όταν ταξιδεύουν διεθνώς περιλαμβάνουν:
- Απρόσμενες καθυστερήσεις / αλλαγές δρομολογίου (46%).
- Αγορές τελευταίας στιγμής (28%).
- Εκδρομές / τουριστικά αξιοθέατα (37%).
- Τέλη πτήσης και αποσκευών ( 44%).
- Τιμές ξενοδοχείων (42%).
- Τιμές αγορών (28%).
Διαχείριση οικονομικών
Όταν ταξιδεύουν διεθνώς, το 28% των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ δηλώνουν ότι επισκέπτονται μέρη που δέχονται το νόμισμα της χώρας τους. Το 27% πληρώνει για μεγάλα πράγματα εκ των προτέρων με μια διαδικτυακή υπηρεσία μεταφοράς χρημάτων. Εν τω μεταξύ, το 16% έχει τους φίλους ή την οικογένειά τους να πληρώσουν για αυτά.