UNWTO και Netflix επανεξετάζουν τον τουρισμό οθόνης

27

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (UNWTO) και το Netflix ενώνουν τις δυνάμεις τους και επανεξετάζουν τον «Τουρισμό στην οθόνη – Η υπόθεση των υπηρεσιών ψυχαγωγίας στο Διαδίκτυο».

Με αυτό τον τρόπο επιχειρούν να βοηθήσουν τους προορισμούς να συνειδητοποιήσουν τα οφέλη του τουρισμού οθόνης.

Οι δύο οργανισμοί συνεργάστηκαν για μια παγκόσμια έκθεση που εξετάζει το ρόλο ταινιών και σειρών ως κινητήρια δύναμη για τον τουρισμό και τον πολιτισμό.

Η Παγκόσμια Έκθεση για τον Πολιτισμό και τον Τουρισμό στην οθόνη διερευνά την αυξανόμενη αγάπη που έχει κάποιος για μια συγκεκριμένη χώρα ή κουλτούρα που βλέπει στην οθόνη.

Τα ευρήματα της έρευνας παρουσιάστηκαν στη Μαδρίτη με φόντο το Iberseries Platino Industria. Το μεγαλύτερο διεθνές γεγονός για επαγγελματίες που συνδέονται με τον οπτικοακουστικό κλάδο.

Προορισμοί ελκυστικοί για οπτικοακουστικούς παραγωγούς

Στόχος της έκθεσης είναι να υποστηρίξει τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής και τους φορείς του τουριστικού τομέα για την εφαρμογή πολιτικών. Για να καταστήσουν τους προορισμούς τους ελκυστικούς για τους οπτικοακουστικούς παραγωγούς.

Παράλληλα, στοχεύει να βοηθήσει στην οικοδόμηση εστιασμένων στρατηγικών για να εμβαθύνει τη γνώση του παγκόσμιου κοινού. Όπως:

  • Προώθηση του τουρισμού και του τοπικού πολιτισμού.
  • Επένδυση σε δεξιότητες και κατάρτιση για την ανάπτυξη τοπικών κινηματογραφικών και δημιουργικών τομέων.
  • Εξασφάλιση υψηλού επιπέδου ταλέντων, υποδομών και παραγωγικής ικανότητας.
  • Ενσωμάτωση του τουρισμού και προβολή πολιτισμού σε φεστιβάλ κινηματογράφου.

«Τόσο ο τουρισμός όσο και οι οπτικοακουστικοί τομείς προωθούν τον πολιτισμό, υποστηρίζουν θέσεις εργασίας και παρέχουν ευκαιρίες σε διαφορετικές τοποθεσίες, δήλωσε ο γενικός γραμματέας του UNWTO Zurab Pololikashvili.

Η κοινή δουλειά UNWTO και Netflix θα βοηθήσει τους προορισμούς να συνειδητοποιήσουν τα πιθανά οφέλη του τουρισμού οθόνης».

Μεγάλο ενδιαφέρον για την κληρονομιά, τον πολιτισμό στον προορισμό

«Παράλληλα με την επιθυμία να ταξιδέψουμε και να επισκεφτούμε προορισμούς, η έκθεση δείχνει επίσης ότι υπάρχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την κληρονομιά, τον πολιτισμό, τη γλώσσα και την ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων, τονίζει ο Dean Garfield, αντιπρόεδρος δημόσιας πολιτικής του Netflix.

Αυτό αποδεικνύει ότι οι δημιουργικές βιομηχανίες, η πολιτιστική ανταλλαγή, η αφήγηση ιστοριών και ο τουρισμός είναι αλληλένδετοι.

Και μπορούν να μεταμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο οι κοινότητες συνδέονται μεταξύ τους».

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις