Καθώς ο κόσμος ξανανοίγει για τους ταξιδιώτες, υπάρχουν ευκαιρίες να αξιοποιήσουν οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις. Μελέτη της Skyscanner αποκαλύπτει δύο βασικές:
- Τη βελτίωση της κατανόησης της συμπεριφοράς των ταξιδιωτών.
- Την ικανότητα καταγραφής ζήτησης για δρομολόγια και προορισμούς που δεν εξυπηρετούνται.
Αποκαλύπτει επίσης ότι η τιμή είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για κράτηση ταξιδιού, ακολουθούμενη από την εμπιστοσύνη.
Μετά την τιμή και την εμπιστοσύνη, ο παράγοντας πολιτισμός επηρεάζει τις αποφάσεις κρατήσεων αυτήν τη στιγμή. Οι ταξιδιώτες αναζητούν κάποιο είδος πολιτιστικής εμπειρίας.
Τι επηρέασε την απόφαση προορισμού σε ένα προηγούμενο ταξίδι
- Η χαμηλή τιμή.
- Εξατομικευμένες προτάσεις.
- Εμπνευσμένες εικόνες.
Όσον αφορά τους σημαντικούς παράγοντες για την κράτηση των επόμενων πτήσεων τους, οι περισσότεροι ταξιδιώτες έδωσαν έμφαση στα ευέλικτα εισιτήρια.
Μόνο οι Ιάπωνες ταξιδιώτες είπαν τις ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με τον COVID. Και οι Γερμανοί δήλωσαν τη δωρεάν ακύρωση πτήσης.
Έλλειψη απευθείας πτήσεων
Η μελέτη της Skyscanner υπογραμμίζει επίσης τις περιπτώσεις όπου η ζήτηση διαδρομών υπερβαίνει τη διαθεσιμότητα μιας απευθείας πτήσης.
Η Βαρσοβία προς τη Ζανζιβάρη είναι τα πρώτα παραδείγματα. Και ακολουθεί η διαδρομή Βερολίνο σε Ζανζιβάρη και από τη Βαρσοβία στη Μαδέρα.
Ως αποτέλεσμα της έλλειψης απευθείας πτήσεων, δρομολόγια με ταξιδιώτες που επιλέγουν πολλούς μεταφορείς για να καλύψουν ένα ταξίδι είναι τώρα τέσσερις φορές υψηλότερα από τα επίπεδα πριν από τον COVID.