Δεκάδες άνθρωποι έμειναν στην ουρά έξω από το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Singapore Airlines στον τέταρτο όροφο ενός πολυτελούς εμπορικού κέντρου στο Orchard Road στο κέντρο της Σιγκαπούρης, μερικοί από αυτούς περίμεναν αρκετές ώρες για να μιλήσουν με το προσωπικό για νέες πτήσεις από και προς την πόλη. κατάσταση που ξεκίνησε πρόσφατα.
Όπως αναφέρεται σε μια πινακίδα έξω από το κέντρο, οι πελάτες θα πρέπει να προγραμματίζουν να περιμένουν τουλάχιστον τρεις ώρες και πιθανώς περισσότερο λόγω της συντριπτικής ζήτησης. Ένας αξιωματικός ασφαλείας περίμενε μπροστά στην ουρά, συνοδεύοντας τους επισκέπτες στο κτίριο, όπου θα περνούσαν έως και 30 λεπτά αλληλεπιδρώντας με εκπροσώπους πολλών αεροπορικών εταιρειών.
Αυτό συμβαίνει από το Σάββατο, όταν η Σιγκαπούρη δήλωσε ότι θα επιτρέψει στους ταξιδιώτες από πολλές χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών και του Ηνωμένου Βασιλείου, στις λεγόμενες εμβολιασμένες διαδρομές να εισέλθουν χωρίς να χρειάζεται να περάσουν καραντίνα. Η Singapore Airlines αύξησε τον αριθμό των εργαζομένων στο κέντρο σε μια προσπάθεια να συμβαδίσει με την αυξημένη ζήτηση.