Η Tui ξεκινά μια διαφημιστική εκστρατεία σε όλη την Ευρώπη που θα “διαρκέσει για χρόνια”, προβάλλοντας το εύρος των προσφορών της σε μια προσπάθεια επανατοποθέτησης του εμπορικού της σήματος.
Η καμπάνια “Live Happy” στο Ηνωμένο Βασίλειο ξεκινά με ένα βίντεο 60 δευτερολέπτων που θα κάνει πρεμιέρα κατά τη διάρκεια ενός επεισοδίου του Coronation Street στο ITV.
Θα εμφανιστεί επίσης σε video on demand, online video, ραδιόφωνο, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έντυπα μέσα, outdoor και σε βιτρίνες λιανικής πώλησης.
H καμπάνια θα προβληθεί σε 23 ευρωπαϊκές περιοχές.
Η Tui δήλωσε ότι ελπίζει να προσελκύσει “ευρύτερο κοινό που αναζητά αυθεντικές τοπικές εμπειρίες στις διακοπές, χωρίς να αποξενώσει σημαντικούς αγοραστές πακέτων διακοπών”.
Η εταιρεία ελπίζει ότι η εκστρατεία θα επανατοποθετήσει την Tui ως “σύγχρονη, προοδευτική ταξιδιωτική εταιρεία” και θα αποδείξει ότι διαθέτει “τεχνογνωσία, εύρος και κλίμακα για να δημιουργήσει την τέλεια ταξιδιωτική στιγμή για τον καθένα”.
Η επικεφαλής μάρκετινγκ Katie McAlister δήλωσε: “Η Tui είναι μια εταιρεία, η οποία έχει την ευθύνη για την ανάπτυξη της. Ήταν σημαντικό για εμάς να δείξουμε ότι η Tui συμβάλλει στη δημιουργία πολύ περισσότερων από τις διακοπές στην παραλία και τον ήλιο.
Με εμάς μπορείτε να κάνετε σκι, να κάνετε σπα, να εξερευνήσετε πόλεις και όλα τα υπόλοιπα ενδιάμεσα.
Στο παρελθόν οι άνθρωποι μπορεί να πίστευαν ότι η Tui δεν είχε το είδος των διακοπών που ήθελαν να ζήσουν.
Τελικά, εμπλουτίζουν τη ζωή μας για τα επόμενα χρόνια.
Αυτή η ποικιλομορφία των εμπειριών ήταν που θέλαμε να περάσουμε στην καμπάνια”.
Κατά τη διάρκεια της διαφήμισης, οι θεατές θα δουν διαφορετικές εμπειρίες που είναι διαθέσιμες σε διακοπές της Tui, όπως ημερήσιες εκδρομές σε ένα μαροκινό σουκ και ταξίδια με κανό σε διάφορα νησιά.
Η καμπάνια Live Happy είναι η πρώτη συνεργασία της Leo Burnett London με την Tui από τότε που κέρδισε τον λογαριασμό τον Ιανουάριο.