Ο οργανισμός τουρισμού της Κροατίας λάνσαρε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης νέα καμπάνια τουριστικής προβολής, με τίτλο #FALLinLoveWithCroatia, η οποία δίνει έμφαση στη χώρα ως προορισμό φθινοπωρινού τουρισμού.
Η καμπάνια #FALLinLoveWithCroatia πραγματοποιείται παράλληλα με τη καμπάνια Τουριστικού Μήνα της Κροατίας και τη καμπάνια “Experience regionally – Discover rural Croatia!”, που στοχεύουν στην προσέλκυση όσο το δυνατόν περισσότερων ταξιδιωτών στη χώρα μετά το καλοκαίρι.
Η καμπάνια #FALLinLoveWithCroatia παρουσιάζει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τα καλύτερα στοιχεία κάθε προορισμού της χώρας για ταξίδια εκτός σεζόν, από ενδιαφέροντα μέχρι ελκυστικά σημεία και από τοπικά πάρκα και πεζόδρομους μέχρι παραδοσιακές δραστηριότητες γύρω από το κρασί, τις ελιές, τα μανταρίνια και τις κολοκύθες καθώς και τη συλλογή μανιταριών και καστάνων και την προετοιμασία των τοπικών γαστρονομικών εδεσμάτων από φθινοπωρινά προϊόντα.
Στόχος της καμπάνιας είναι να παρουσιάσει τις ομορφιές της Κροατίας στα φθινοπωρινά χρώματα και να προσελκύσει την προσοχή των οπαδών των δραστηριοτήτων όπως η ιστιοπλοϊα ή οι φθινοπωρινές εκδηλώσεις και η παραδοσιακή καλλιέργεια, αλλά και να εισάγει φθινοπωρινές ατραξιόν με τη μορφή της γαστρονομίας και της αμπελοκομίας που είναι παραδοσιακές για την Κροατία.
Η καμπάνια απευθύνεται στον εσωτερικό και εισερχόμενο τουρισμό και στους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης- ακολούθους της Croatia Full Of Life, οι οποίοι μπορούν να κοινοποιούν τις φθινοπωρινές τους δραστηριότητές στους προορισμούς της Κροατίας με το hashtag #FALLinLoveWithCroatia.