Οι τουρίστες πλέον έχουν περισσότερες απαιτήσεις και υψηλότερες προσδοκίες από τα ξενοδοχεία, σε σχέση με πριν.
Αυτό αποκαλύπτει η έκθεση του SiteMinder “Αλλαγή Αναφοράς Ταξιδιωτών 2021” σχετικά με το νέο προφίλ του Γερμανού, Βρετανού και Ισπανού ταξιδιώτη.
Γερμανοί ταξιδιώτες
- Το 94,91% έχει υψηλότερες προσδοκίες από τον πάροχο διαμονής.
- Το 58,04% σκοπεύει να ταξιδέψει πολύ ή περισσότερο από ό,τι πριν από το Covid, τον επόμενο χρόνο.
Βρετανοί και Ισπανοί ταξιδιώτες
Τα αποτελέσματα των Γερμανών σε μεγάλο βαθμό συμπίπτουν με εκείνα των ταξιδιωτών από το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ισπανία.
Βρετανοί
- Το 96,74% των Βρετανών έχουν υψηλότερες προσδοκίες από τον πάροχο διαμονής, σε σύγκριση με πριν από την πανδημία.
- Το 60,86% σχεδιάζει κάνει περισσότερα ταξίδια το 2022 σε σχέση με πριν την πανδημία.
Ισπανοί
- Το 98,15% των Ισπανών έχει βάλει ψηλά τον δείκτη των προσδοκιών για τα ξενοδοχεία.
- Το 69,64% θα κάνει περισσότερα ταξίδια τον επόμενο χρόνο από ό,τι πριν από το Covid.
Τα ευρήματα του SiteMinder αποδεικνύουν επίσης και την ανάγκη των ξενοδόχων να εργάζονται πιο έξυπνα.
Με στόχο να ανταποκριθούν στα αυξημένα πρότυπα των πελατών τους.
Ποιοι ξενοδόχοι θα βγουν κερδισμένοι
“Σκεπτόμενοι τη μελλοντική κατάσταση της επιχείρησης τους, οι ξενοδόχοι πρέπει να λάβουν υπόψη την πλήρη εμπειρία των πελατών τους, λέει ο Κλέμενς Φίσερ Περιφερειακός Διευθυντής EMEA στο SiteMinder.
Από το πρώτο σημείο επαφής με το ξενοδοχείο τους, έως το τελευταίο. Πόσο απρόσκοπτο είναι να κάνουν κράτηση μέσω της ιστοσελίδας; Πώς κάνουν check in; Πώς πληρώνουν;
Και, το πιο σημαντικό, πόσο εύκολο είναι να προτείνουν το ξενοδοχείο στην οικογένεια και τους φίλους τους, αφού φύγουν.
Οι ξενοδόχοι που βασίζονται στην τεχνολογία για να βοηθήσουν στην απάντηση αυτών των ερωτήσεων, θα είναι κερδισμένοι. Και θα ανταμειφθούν τόσο στην περίοδο ανάκαμψης όσο και μετά”.
Θετικό για τους ξενοδόχους είναι ότι οι ταξιδιώτες υποστηρίζουν πως τα προσωπικά τους δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιούνται για την καλύτερη διαμονή τους.
Κάτι που παρέχει μια επιπλέον ευκαιρία στους ξενοδόχους να πληρούν το νέο επίπεδο προτύπων.
Για παράδειγμα το 81,91% των Γερμανών συμφωνεί να χρησιμοποιηθούν τα προσωπικά τους δεδομένα για να βελτιωθεί η διαμονή τους.
Όπως υπογραμμίζει ο Κλέμενς Φίσερ “όλο και περισσότερο, βλέπουμε τη σημασία των εξατομικευμένων επικοινωνιών και εμπειριών ως τρόπο δημιουργίας πίστης στους πελάτες των ξενοδοχείων.
Οι επιχειρήσεις που αναλύουν τα προσωπικά δεδομένα πελατών, για να αποκτήσουν ενεργές πληροφορίες, θα έχουν περισσότερα οφέλη. Η τεχνολογία είναι μια επένδυση που θα αποφέρει μερίσματα”.