Αρκετές συμπεριφορές, προτιμήσεις και προσδοκίες άλλαξαν στην εποχή του COVID.
Οι τουρίστες έπρεπε να προσαρμοστούν για να ταξιδέψουν στην πιο ασυνήθιστη κατάσταση του κόσμου.
Σύμφωνα με την τελευταία ταξιδιωτική έκθεση του Phocuswright, ορισμένες προσαρμογές είναι προσωρινές ανάγκες, ενώ κάποιες αλλαγές έχουν μακροπρόθεσμα αποτελέσματα.
Όπως αποκαλύπτει η έκθεση η ευελιξία και η προστασία των δαπανών παραμένουν το κλειδί στις κρατήσεις.
Επτά στους 10 ταξιδιώτες δίνουν προτεραιότητα στην ευέλικτη κράτηση περισσότερο από ποτέ.
Η αγορά ταξιδιών με ήπιες πολιτικές ακύρωσης, επανακράτησης ή επιστροφής χρημάτων θεωρείται πιο σημαντική τώρα από ό,τι στις ημέρες πριν από τον COVID.
Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι το βάρος πρέπει να πέσει στις ταξιδιωτικές εταιρείες. Οι ταξιδιωτικές εταιρείες αναμένεται να διατηρήσουν υψηλά πρότυπα υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των πολιτικών τους σχετικά με τις αλλαγές ταξιδιού.
Μόνο τρεις στους 10 (70%) είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν ένα επιπλέον τέλος για το προνόμιο της ευελιξίας.
Οι περισσότεροι ταξιδιώτες αναμένουν ότι οι πάροχοι θα πρέπει να συνεχίσουν τις αναθεωρημένες πολιτικές κρατήσεων που εφαρμόστηκαν κατά την περίοδο της πανδημίας και να τις καθιερώσουν ως ένα συνεχές πρότυπο.
Οι ταξιδιώτες έδειξαν ότι είναι πρόθυμοι να χρησιμοποιήσουν μια συγκεκριμένη πιστωτική κάρτα για να επωφεληθούν από τις ευέλικτες προσφορές.
Αυτό είναι ένα ιδιαίτερο κίνητρο για την εγγραφή μέλους πιστότητας ή τη χρήση πιστωτικής ταξιδιωτικής κάρτας.