Σχέση τιμής-ποιότητας: Ένα μεγάλο “στοίχημα” για τα ξενοδοχεία το 2022

46

Η πανδημία του κορωνοϊού έχει υπογραμμίσει πολλά θετικά και αρνητικά σημεία στη βιομηχανία της φιλοξενίας, τα οποία χρήζουν διαχείρισης.

Καθώς η ταξιδιωτική κίνηση ανακάμπτει σε πολλές περιοχές του κόσμου,  το κυριότερο ζήτημα για τα ξενοδοχεία είναι η αύξηση των εσόδων. Σύμφωνα με τους ειδικούς αναλυτές ωστόσο, εάν δεν δοθεί η ίδια προτεραιότητα στις μετρήσεις ποιότητας κατά την περίοδο της εν λόγω ανάκαμψης, οι επιπτώσεις για τα ξενοδοχεία ενδέχεται να είναι σημαντικές.  Εξάλλου, η ποιότητα του ξενοδοχείου έχει γίνει τόσο επιτακτική όσο και η τιμή και αντανακλάται στην αξία της συνολικής εμπειρίας.

Ένα καλό σημείο διερεύνησης, είναι οι κριτικές των επισκεπτών. Η πρόσβαση σε αυτές και η ανάλυσή τους, παρέχει πληροφορίες που θα μπορούσαν να διευκολύνουν τη χάραξη στρατηγικής των ξενοδοχείων. Σύμφωνα με την εταιρεία TrustYou η οποία καταγράφει καθημερινά το 90% των κριτικών επισκεπτών παγκοσμίως, με τη δυνατότητα να ανιχνεύει έως και 7 εκατ. διαθέσεις επισκεπτών στο ίδιο χρονικό πλαίσιο, η ανάλυση αυτών των δεδομένων επιτρέπει τη μέτρηση του αντίκτυπου που έχει, για παράδειγμα, η εξυπηρέτηση στη μέση βαθμολογία απόδοσης του ξενοδοχείου. Με αυτόν τον τρόπο, τα ξενοδοχεία μπορούν εύκολα να εντοπίσουν τους τομείς στους οποίους πρέπει να αυξηθούν τα πρότυπα ποιότητας προκειμένου να βελτιωθεί η συνολική βαθμολογία ποιότητας και η φήμη του ξενοδοχείου.

Στη συνέχεια, οι συγκεκριμένοι δείκτες ποιότητας μπορούν να  υποστηρίξουν αποτελεσματικά τα ξενοδοχεία στη λήψη σημαντικών επιχειρηματικών αποφάσεων, για παράδειγμα, εάν η φήμη ενός ξενοδοχείου είναι εξαιρετική, μπορεί να αυξήσει τις τιμές του με μεγαλύτερη ασφάλεια, σε σχέση με έναν ανταγωνιστή που έχει χαμηλότερη βαθμολογία.

Ο συνδυασμός αυτού του είδους της αναφοράς ποιότητας και του συγκριτικού δείκτη με τα αναλυτικά στοιχεία τιμολόγησης ξενοδοχείων είναι ένας ισχυρός συνδυασμός που δεν πρέπει να υποτιμηθεί. Άλλωστε η πανδημία έχει αποδείξει ότι οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να επιλέξουν ένα ξενοδοχείο με ελαφρώς υψηλότερη βαθμολογία, παρά ελαφρώς χαμηλότερη τιμή.

Συνεπώς, μπορεί η διαχείριση τιμών να αποτελεί το θεμέλιο για κάθε επιχείρηση, αλλά αυτό δεν αρκεί πλέον για να επαναφέρει τους επισκέπτες.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις