Η νέα τουριστική τάση λέγεται day-cation

64

Μια νέα ταξιδιωτική τάση αναδύεται στη Μεγάλη Βρετανία με στόχο να βοηθήσει τα τοπικά ξενοδοχεία να μεγιστοποιήσουν τα έσοδά τους.

Πρόκειται για το day-cation που προτρέπει τους καταναλωτές να περάσουν μια μέρα απολαμβάνοντας τα δωμάτια, τα σπα και τις εγκαταστάσεις αναψυχής σε ένα τοπικό ξενοδοχείο αντί να διανυκτερεύσουν.

Η καμπάνια #StayForTheDay έρχεται καθώς η βιομηχανία της φιλοξενίας συνεχίζει την ανάκαμψη μετά το lockdown. Συγκεκριμένα, ηγείται της ταξιδιωτικής πλατφόρμας DayBreakHotels –

Τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους, το 55% των επιχειρήσεων φιλοξενίας είχαν προσωρινά διακόψει τις συναλλαγές. Μάλιστα ένας στους πέντε είχε εκφράσει «χαμηλή εμπιστοσύνη» ότι η επιχείρησή του θα επιβιώσει τους επόμενους τρεις μήνες.

Η DayBreakHotels επιτρέπει στους πελάτες να κάνουν κράτηση δωματίων και εγκαταστάσεων για καθημερινή χρήση σε εκατοντάδες χώρους σε όλο το Ηνωμένο Βασίλειο. Με αυτόν τον τρόπο πιστεύει ότι θα συμβάλει στην αύξηση της συνεχούς ζήτησης κατά τους χειμερινούς μήνες.

Τώρα οι επισκέπτες ενθαρρύνονται να «μείνουν για την ημέρα» για να δώσουν ώθηση στα τοπικά ξενοδοχεία και να απολαύσουν όλες τις παροχές που έχουν να προσφέρουν.

Παράλληλα, οι αίθουσες ξενοδοχείων και οι αίθουσες συσκέψεων μπορούν να κρατηθούν ως πολυτελή απομακρυσμένα γραφεία.

 

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις