Βιώσιμα θέλουν να ταξιδεύουν οι περισσότεροι τουρίστες παγκοσμίως σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Google.

Ωστόσο, μόνο το ένα τρίτο ξέρει πώς να κάνει τέτοιες ταξιδιωτικές επιλογές.

Στην έρευνα της Google συμμετείχε το Ηνωμένο Βασίλειο, οι ΗΠΑ, η Γαλλία και η Γερμανία. Τα αποτελέσματά της ανακοινώθηκαν στο Travel Weekly’s Sustainability Summit.

Το 82% των ανθρώπων λέει ότι η βιωσιμότητα είναι πιο σημαντική από ό,τι πριν από την πανδημία. Μάλιστα κατέγραψε αύξηση 70% στον αριθμό των ταξιδιωτών που αναζητούν βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές το 2021.

Διαπίστωσε επίσης ότι το 46% των επιβατών είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερο από 2% επιπλέον για μια πτήση ουδέτερου άνθρακα.

Το 71% πιστεύει ότι οι ταξιδιωτικές εταιρείες πρέπει να προσφέρουν πιο βιώσιμες επιλογές.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 37% των παγκόσμιων ερωτηθέντων δεν γνωρίζουν πώς να κάνουν τις ταξιδιωτικές τους επιλογές πιο βιώσιμες.

Ο ηγέτης του κλάδου της Google για τα ταξίδια, Finnbar Cornwall σημείωσε πώς η Google παρουσίασε τον περασμένο μήνα δεδομένα εκπομπών άνθρακα στις πτήσεις της στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Είπε ότι οι επωνυμίες που κάνουν βήματα προς τη βιωσιμότητα μπορούν να βελτιώσουν τις εικόνες τους. Να δείξουν στους πελάτες ότι είναι καινοτόμοι, να παραμείνουν μπροστά από τους εισερχόμενους κανονισμούς και να επωφεληθούν από τα «οικονομικά οφέλη».

Συμβουλεύει τις ταξιδιωτικές επιχειρήσεις να «μετατοπίσουν τη βιωσιμότητα από το να είναι ένα μεγάλο σύνθετο θέμα προς μικρότερες αλλαγές» και «να στραφούν σε θετικές» και τις προέτρεψε να «μετρήσουν τον αντίκτυπο» και να «κατανοήσουν τις γνώσεις».

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις