«Κροατία – Χειμερινή Χώρα των θαυμάτων» – Mεγάλη καμπάνια για τον χειμερινό τουρισμό

44

Mια νέα μεγάλη καμπάνια με τίτλο «Κροατία- Χειμερινή Χώρα των θαυμάτων» (Croatia – Winter Wonderland) ξεκίνησε η Κροατία, για να προωθήσει τους χειμερινούς προορισμούς καθώς και τις τοπικές κουζίνες και κρασιά.

Σύμφωνα με το Κροατικό Τουριστικό Συμβούλιο η καμπάνια θα διαρκέσει έως τις 10 Ιανουαρίου 2022 και θα καλύπτει 14 αγορές του εξωτερικού, και συγκεκριμένα τη Γερμανία, τη Σλοβενία, την Αυστρία, την Πολωνία, την Τσεχία, τη Σλοβακία, την Ουγγαρία, την Ιταλία, την Ολλανδία, τη Γαλλία, τη Μεγάλη Βρετανία, το Βέλγιο, τη Σουηδία και τη Νορβηγία. Θα διεξαχθεί μέσω κοινωνικών δικτύων, συμπεριλαμβανομένων των Facebook, Instagram, Twitter, TikTok και Pinterest, χρησιμοποιώντας τις ετικέτες #CroatiaWinterWonderland και #MagicalCroatia.

Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που δημοσίευσε ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού η Κροατία, το Μεξικό και η Τουρκία αποτελούν τις χώρες οι οποίες βρέθηκαν πιο κοντά στην επίτευξη των τουριστικών τους αποτελεσμάτων του 2019 μεταξύ των μεγαλύτερων προορισμών στον κόσμο και οι οποίες σημείωσαν αύξηση 58% στις διεθνείς αφίξεις τουριστών μεταξύ Ιουλίου-Σεπτεμβρίου σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2020.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις