Μετά από σχεδόν δύο χρόνια lockdown πανδημίας και καραντίνας, οι φορείς εκμετάλλευσης γραμμών κρουαζιέρας αρχίζουν να βλέπουν γαλάζιο ουρανό στον ορίζοντα. Η μακροπρόθεσμη πρόβλεψη φαίνεται πολλά υποσχόμενη.
Το ενδιαφέρον αυξάνεται ξανά για κρουαζιέρες, ενισχύοντας την αισιοδοξία του κλάδου, σύμφωνα με το Destination Analysts.
Οι αναζητήσεις της Google και του YouTube για προορισμούς και επωνυμίες κρουαζιέρας το 2022 αυξήθηκαν το τελευταίο τρίμηνο του 2021. Ανοδικά κινούνται και οι κρατήσεις, επίσης.
Ο μέσος επιβάτης αναμένεται να ξοδέψει 6% (1.064 δολάρια) περισσότερα το επόμενο έτος σε θαλάσσια ταξίδια από ό,τι το 2019. Την ίδια στιγμή, ωστόσο, τα κρουαζιερόπλοια πιθανότατα θα μεταφέρουν λιγότερους επιβάτες.
Ίσως και το ένα τρίτο λιγότερους, υποδηλώνοντας την ανάγκη στρατηγικής και προσεκτικής προσέγγισης.
Τα ταξίδια κρουαζιέρας έχουν ανοδική τάση καθώς και οι προοπτικές για νέες κρουαζιέρες. Η βιομηχανία ενισχύεται από τις νεότερες γενιές, δίνοντας δυνατότητες για μια ισχυρότερη οικονομία κρουαζιέρας ήδη από το 2024.
Οι καταναλωτές αναζητούν και κάνουν κράτηση
Κουρασμένος από τα lockdown πανδημίας, ο κόσμος φαίνεται να έχει πιάσει το ταξιδιωτικό σφάλμα καθώς πλησίαζε το τέλος του 2021.
Η παγκόσμια επισκεψιμότητα σε ταξιδιωτικούς ιστότοπους αυξήθηκε στο υψηλότερο σημείο της τον Νοέμβριο του 2021, σύμφωνα με το SimilarWeb.
Και μία από τις 10 κορυφαίες ταξιδιωτικές αναζητήσεις για το 2022 αναφέρεται στην κρουαζιέρα.
Συνολικά, 10 δημοφιλείς εταιρείες κρουαζιέρας ανέφεραν 30,8 εκατομμύρια επισκέψεις ιστοτόπων τον Οκτώβριο. Αύξηση άνω του 16% σε σχέση με τα στοιχεία του Σεπτεμβρίου.
Ανοδικά η ζήτηση για κρουαζιέρες πολυτελείας
Η ζήτηση για κρουαζιέρες πολυτελείας αναμένεται να αυξηθεί ραγδαία σε δύο έως τέσσερα χρόνια, αναφέρει η Statista.
Η Norwegian Cruise Lines είπε ότι οι πωλήσεις για τις κρουαζιέρες σε premium τιμές για το 2022 αυξήθηκαν από 30% έως 35% σε σχέση με τα επίπεδα του 2019.
Οι ταξιδιώτες κρουαζιέρας φαίνονται πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για μια εμπειρία πολυτέλειας στην θάλασσα. Και πληρώνουν κατά μέσο όρο, περισσότερα από 1.000 δολάρια ανά άτομο το 2022 από ό,τι το 2019.
Πως οι γραμμές κρουαζιέρας αυξάνουν τη ζήτηση
Οι φορείς εκμετάλλευσης κρουαζιέρων ενισχύουν τις καμπάνιες μάρκετινγκ για να εμπνεύσουν τους διψασμένους για ταξίδια να επιλέξουν μια κρουαζιέρα για την επόμενη απόδραση τους.
Έχουν μεγάλη έκπτωση σε πακέτα για ταξίδια 2022 και 2023. Οι γραμμές κρουαζιέρας προσφέρουν επίσης μοναδικές επιλογές ταξιδιού. Όπως μόνο για ενήλικες, μικρά πλοία, προσωπικοί μπάτλερ, κρουαζιέρες κρασιού και τροφίμων. Ακόμη και κρουαζιέρες με θέμα δημοφιλείς τηλεοπτικές εκπομπές.
Οι προσπάθειες τους φαίνεται να αποδίδουν, προσελκύοντας την νέα γενιά.
Κρουαζιέρα για πρώτη φορά
Μια πρόσφατη έρευνα της Google σε άτομα που δεν έχουν κάνει κρουαζιέρα στο παρελθόν διαπίστωσε ότι ήταν πρόθυμοι να το κάνουν τώρα. Το ποσοστό που επιλέγει κρουαζιέρα, είναι:
- 86% ηλικίας 18-34 ετών.
- 69% ηλικίας 35-54 ετών.