Βιώσιμα θέλουν να ταξιδεύουν οι περισσότεροι τουρίστες σύμφωνα με παγκόσμια έκθεση της Google. Ωστόσο, μόνο το ένα τρίτο ξέρει πώς να κάνει τέτοιες ταξιδιωτικές επιλογές.
Στην έρευνα της Google συμμετείχε το Ηνωμένο Βασίλειο, οι ΗΠΑ, η Γαλλία και η Γερμανία. Τα αποτελέσματα της ανακοινώθηκαν στο Travel Weekly’s Sustainability Summit.
- Το 82% λέει ότι η βιωσιμότητα είναι πιο σημαντική από ό,τι πριν από την πανδημία.
- Το 2021 υπήρξε αύξηση 70% σε ταξιδιώτες που αναζητούν βιώσιμες επιλογές στις αποδράσεις.
- Το 46% είναι πρόθυμο να πληρώσει περισσότερο από 2% επιπλέον για μια πτήση ουδέτερου άνθρακα.
- Το 71% πιστεύει ότι οι ταξιδιωτικές εταιρείες πρέπει να προσφέρουν πιο βιώσιμες επιλογές.
- Το 37% δεν γνωρίζει πώς να κάνει τις ταξιδιωτικές του επιλογές πιο βιώσιμες.
Ο ηγέτης του κλάδου της Google για τα ταξίδια Finnbar Cornwall σημείωσε πώς οι επωνυμίες που κάνουν βήματα προς τη βιωσιμότητα μπορούν να βελτιώσουν τις εικόνες τους. Δείχνοντας στους πελάτες τους ότι είναι καινοτόμοι θα αποκομίσουν και «οικονομικά οφέλη».