Είναι μια στιγμή ορόσημο για τον κλάδο της φιλοξενίας. Ο αντίκτυπος της πανδημίας και η αβεβαιότητα διαμορφώνουν τις μεγάλες τάσεις στην διαμονή το 2022.
Ορισμένες από αυτές τις τάσεις θα εκλείψουν με τον καιρό, σύμφωνα με ανάλυση του OTA Insight.
Άλλες είναι πιθανό να διαδραματίσουν ρόλο τις επόμενες δεκαετίες. Και να δημιουργήσουν θεμελιώδεις μακροπρόθεσμες αλλαγές για τις οποίες τα ξενοδοχεία πρέπει να εργαστούν αυτήν τη στιγμή.
Το OTA Insight αποκαλύπτει τις κύριες τάσεις που πρόκειται να αλλάξουν τον τρόπο διαχείρισης στα ξενοδοχεία. Καθώς και πώς μπορούν τα ξενοδοχεία να προστατευτούν στο μέλλον και να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις αλλαγές που θα ακολουθήσουν.
Οι νέες τάσεις που θα επικρατήσουν φέτος στην διαμονή
Έλλειψη εργατικού δυναμικού
Οι κενές θέσεις εργασίας έχουν φτάσει σε υψηλά ρεκόρ στον κλάδο σε πολλές μεγάλες οικονομίες σε όλο τον κόσμο.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο έχουν αυξηθεί πάνω από δέκα φορές από το χαμηλότερο σημείο τους.
Ένας από τους απλούστερους τρόπους για να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα με περιορισμένο αριθμό προσωπικού είναι η εφαρμογή νέων τεχνολογικών λύσεων.
Αντιμετώπιση ενός κραχ της ζήτησης για επαγγελματικά ταξίδια
Τα επαγγελματικά ταξίδια βρίσκονται σε πολύ διαφορετικό σημείο σε σχέση με την προ-πανδημία.
Εκεί που κάποτε τα επαγγελματικά ταξίδια φαινόταν ζωτικής σημασίας -αρκετά ώστε οι αεροπορικές εταιρείες να βασίσουν τον δρόμο τους προς την κερδοφορία στον επαγγελματία ταξιδιώτη- τώρα ο εταιρικός ταξιδιώτης είναι ένα σχετικά σπάνιο θέαμα.
Οι περιορισμοί στα διεθνή ταξίδια και η άνοδος των τηλεδιασκέψεων έχουν μειώσει τη σημασία που δίνουν οι εταιρείες στην πρόσωπο με πρόσωπο αλληλεπίδραση. Κάτι που έχει τεράστιες συνέπειες για τη φιλοξενία.
Υπάρχουν δύο βασικοί δρόμοι που πρέπει να ακολουθήσουν οι ξενοδόχοι όταν πρόκειται να αναπληρώσουν την απώλεια επαγγελματικών ταξιδιών:
Ανακατανομή δαπανών μάρκετινγκ.
Ευελιξία για εγκαταστάσεις που προηγουμένως χρησιμοποιούνταν κυρίως από εταιρικούς πελάτες.
MICE: Μπορεί να μην είναι ποτέ τα ίδια
Οι επιχειρήσεις αναγκάστηκαν να εξετάσουν τις πολιτικές εργασίας από το σπίτι λόγω πανδημίας.
Αλλά υπάρχει επίσης ένας αυξανόμενος όγκος στοιχείων ότι η εξ αποστάσεως εργασία είναι εδώ για να μείνει.
Ο τομέας MICE θα αλλάξει επίσης, μεταβαίνοντας από ζωντανές διαπροσωπικές εκδηλώσεις που επικεντρώνονται καθαρά στο πρόσωπο με πρόσωπο, σε υβριδικές συναντήσεις και εκδηλώσεις που συνθέτουν μια ψηφιακή μετάδοση (και όλο και περισσότερο αλληλεπίδραση) με τη ζωντανή εκδήλωση.
Οι ξενοδόχοι με χώρους MICE που θέλουν να προχωρήσουν προς αυτό θα πρέπει να βελτιώσουν την ψηφιακή υποδομή και την υποστήριξη με τους εξής τρόπους:
Επενδύστε σε γρήγορο εύρος ζώνης στο διαδίκτυο. Και κατά προτίμηση σε δυνατότητα 5G εντός των εγκαταστάσεων.
Έχετε χώρο και πρίζες για σταθμούς και εξοπλισμό AV.
Σκεφτείτε πώς θα αξιοποιηθεί ο χώρος και προετοιμαστείτε ανάλογα. Χρησιμοποιήστε το χώρο για να καταγράψετε συνεντεύξεις και ενδιάμεσες συνεδρίες σε όλο τον εκθεσιακό χώρο. Βεβαιωθείτε ότι ο φωτισμός είναι κατάλληλος για εκδηλώσεις ζωντανής ροής.
Δημιουργήστε μια λίστα με AV και τεχνικούς συνεργάτες που μπορούν να ενισχύσουν προτάσεις για υβριδικά συμβάντα.
Δημιουργήστε ένα microsite που διαφημίζει τις δυνατότητές σας και βεβαιωθείτε ότι οι επισκέπτες μπορούν να οπτικοποιήσουν πλήρως τον χώρο και τις δυνατότητες του.
Μπορεί επίσης να έχει αξία η επένδυση σε έναν ειδικό χώρο στούντιο για την υποστήριξη ηχογραφήσεων πολύ υψηλής ποιότητας.
Σωστή ψηφιακή προσέγγιση
Τα ξενοδοχεία πρέπει να καλλιεργούν μια μακροπρόθεσμη σχέση με τους πιο κερδοφόρους πελάτες τους. Καθώς και να αναζητούν παρόμοιους πιθανούς πελάτες στο μάρκετινγκ και στα προγράμματα συνεργατών τους.
Αυτό απλώς δεν είναι δυνατό στο σημερινό σύστημα διανομής χωρίς τη σωστή ψηφιακή προσέγγιση.
Στο επίκεντρο αυτού βρίσκονται καλά δομημένα και προσβάσιμα σύνολα δεδομένων που επιτρέπουν την εξαγωγή και την κοινή χρήση πληροφοριών σε διαφορετικά τμήματα της επιχείρησης, ανάλογα με τις ανάγκες τους.
Αυτό μπορεί να ξεκινήσει με κάτι τόσο απλό. Όπως τα αναλυτικά στοιχεία ιστοτόπων και το SEO, μια ολοκληρωμένη σουίτα που περιλαμβάνει Διαχείριση Σχέσεων Πελατών (CRM), Σύστημα Διαχείρισης Περιουσίας (PMS), οικονομικά, μάρκετινγκ και προωθήσεις, διαχείριση εσόδων και δεδομένα τρίτων.
Είναι επίσης πολύ κρίσιμο να βεβαιωθείτε ότι οι πληροφορίες φιλοξενούνται στο cloud. Η μετεγκατάσταση δεδομένων μακριά από τοπικά συστήματα δημιουργεί πολλά πλεονεκτήματα.
Με πιο αξιοσημείωτο τη διάσπαση των εσωτερικών σιλό και την κοινή χρήση πληροφοριών πολύ πιο εύκολα. Αλλά και τη δυνατότητα σύνδεσης εσωτερικών δεδομένων και συστημάτων με μικροϋπηρεσίες τρίτων.
Βάζοντας ένα premium στην εξατομίκευση
Μια άλλη τάση που πλέον είναι must και έχει ανοδική πορεία εδώ και καιρό είναι η εξατομίκευση.
Η λήψη όλων των σημείων επαφής με έναν πελάτη και η συγκέντρωση όσων γνωρίζετε για να παρέχετε μια εξατομικευμένη υπηρεσία θα είναι ένα βασικό μέρος για να σταθείτε ξανά στα πόδια σας.
Για μια μάρκα ξενοδοχείου, η εξατομίκευση λαμβάνει διάφορες φάσεις ανάλογα με το σημείο του πελάτη στο ταξίδι του. Αυτές είναι:
Πριν φτάσουν: Στο διάστημα μεταξύ της κράτησης και της διαμονής, οι ευκαιρίες συλλογής εσόδων και δεδομένων αφθονούν.
Στο κατάλυμα: Μόλις φτάσουν οι επισκέπτες, υπάρχει μια τεράστια ευκαιρία να εντυπωσιάσετε και να δημιουργήσετε μια μακροχρόνια σχέση, καθώς και να ενισχύσετε τα έσοδα.
Μετά τη διαμονή: Η φάση μετά τη διαμονή συχνά παραμελείται. Αλλά η αυτοματοποιημένη και εξατομικευμένη ανταλλαγή μηνυμάτων σε αυτήν τη φάση μπορεί να προσελκύσει επισκέπτες. Καθώς και να τους ωθήσει προς τα προγράμματα επιβράβευσης τα οποία είναι εξαιρετικά πολύτιμα από την άποψη των επαναλαμβανόμενων κρατήσεων και δεδομένων.
Επανεγγραφή για τη διαχείριση εσόδων
Ο ρυθμός διαχείρισης εσόδων αυξάνεται δραματικά και θα συνεχίσει να το κάνει μετά την πανδημία. Θα είναι κρίσιμο για τους διαχειριστές εσόδων να έχουν υψηλό βαθμό ευελιξίας όσον αφορά τη συλλογή δεδομένων, την ανάλυση και την εφαρμογή στρατηγικών.
Η ύπαρξη μιας πρώτης βάσης δεδομένων που μπορεί να προσδιορίσει τα μοτίβα καθώς εμφανίζονται και να αντιδρά σε αυτά σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο της αγοράς θα είναι κρίσιμης σημασίας.
Το Σύνολο RevPAR γίνεται η μετάβαση στη μέτρηση
Η παραδοσιακή θέση του διαχειριστή εσόδων να ορίζει καθαρά τιμές δωματίων και να παρέχει συμβουλές σχετικά με τη στρατηγική από βαθιά μέσα στο γραφείο θα εξασθενίσει.
Η θέση του διαχειριστή εσόδων πρόκειται να αναπτυχθεί και να κινηθεί προς το κέντρο των επιχειρήσεων φιλοξενίας.
Θεμελιώδης σε αυτό, είναι η ανάγκη για πιο αποτελεσματικές και περιεκτικές μετρήσεις που αντικατοπτρίζουν πραγματικά αυτό που συμβαίνει σε μια ιδιοκτησία.
Από αυτές τις μετρήσεις, τα Συνολικά έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (Σύνολο RevPAR ή TRevPAR) έχει οριστεί ως η κρίσιμη μέτρηση που πρέπει να προωθηθεί και να τεθεί στο επίκεντρο του τρόπου με τον οποίο μετράτε την απόδοση της ιδιοκτησίας.
Ήδη, πριν από την πανδημία υπήρχε ανάγκη να αυξηθεί το εύρος του τρόπου μέτρησης της επιτυχίας ενός διαχειριστή εσόδων.
Αυτό έχει πλέον αποκτήσει μορφή επείγοντος. Τα ξενοδοχεία πρέπει να κατανοήσουν πραγματικά το κόστος έναντι των εσόδων όταν το λειτουργικό κεφάλαιο είναι σε τέτοιο premium, κοιτάζοντας πέρα από την καθαρή δημιουργία εσόδων από τα δωμάτια που πωλούνται.
Η μέτρηση λαμβάνει τη συνολική βάση εσόδων για ένα ξενοδοχείο. Και στη συνέχεια τη διαιρεί στον συνολικό διαθέσιμο αριθμό δωματίων για να δώσει μια μέτρηση ανά δωμάτιο για την απόδοση ενός ξενοδοχείου σε ολόκληρη την επιχείρησή του, όχι μόνο από τις πωλήσεις δωματίων.
Αυτό θα πρέπει να περιλαμβάνει όλους τους πρόσθετους τομείς δημιουργίας εσόδων, που κυμαίνονται από τρόφιμα και ποτά, ιαματικά λουτρά στις εγκαταστάσεις, έως προμήθειες από συνεργάτες δραστηριότητας στον προορισμό.
Αυτό το εύρος είναι γιατί το Σύνολο RevPAR γίνεται ο βασικός βασικός δείκτης απόδοσης (KPI) για πολλούς παρόχους καταλυμάτων, καθώς είναι πιο αποτελεσματικό μέτρο επιτυχίας από το παραδοσιακό RevPAR.
Παρακολουθώντας τα συστατικά μέρη του, οι ξενοδόχοι έχουν εικόνα από την απόδοση σε όλη την επιχείρηση, την οποία μπορούν στη συνέχεια να τροποποιήσουν για μεγαλύτερη επιχειρηματική απόδοση.