Οι 3 τάσεις στρατηγικής μάρκετινγκ προορισμού το 2022 από την Expedia

39

Τις τρεις τάσεις του κλάδου στην στρατηγική μάρκετινγκ προορισμού για το 2022 με βάση τα πιο πρόσφατα δεδομένα έρευνας, αποκαλύπτει η Expedia.

1. Οι ταξιδιώτες θα επενδύσουν στα ταξίδια και στον εαυτό τους

Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 54% των ταξιδιωτών αναμένει να ξοδέψει περισσότερα χρήματα για ταξίδια από ό,τι πριν από την πανδημία, με Αμερικανούς, Βρετανούς, Αυστραλούς και Καναδούς ταξιδιώτες να σχεδιάζουν να ξοδέψουν τα περισσότερα.

Από την άλλη πλευρά, οι Ιάπωνες και οι ταξιδιώτες από το Μεξικό θα ξοδέψουν τα λιγότερα.
Αυτό μπορεί να οφείλεται σε αυστηρούς ταξιδιωτικούς κανονισμούς ή σε ταξιδιωτικές προτιμήσεις.

Ανεξάρτητα από τους ταξιδιωτικούς προϋπολογισμούς ή τις προθέσεις δαπανών, υπάρχει μια ευρεία ευκαιρία για τους προορισμούς να προσελκύσουν ταξιδιώτες με εκπτώσεις και ειδικές προσφορές.

Όσοι ήδη αναμένουν να ξοδέψουν μεγάλα ποσά μπορεί να είναι πιο ανοιχτοί σε αναβαθμίσεις εκπτώσεων, προϊόντα ή υπηρεσίες που βελτιώνουν τη συνολική ταξιδιωτική εμπειρία.
Όσοι σχεδιάζουν να ξοδέψουν λιγότερα μπορεί να επηρεαστούν από προσφορές και εκπτώσεις που ευθυγραμμίζονται με τον προϋπολογισμό τους.

Περισσότερο από το ένα τρίτο (36%) των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ αναζητούν μια αίσθηση ικανοποίησης και ψυχικής ευεξίας στο επόμενο ταξίδι τους.
Το 2022, το 38% των Αμερικανών ανυπομονούν περισσότερο για μια εμπειρία ταξιδιού που τους επιτρέπει να χαλαρώσουν και να μην κάνουν τίποτα.

Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ προορισμού μπορούν να δημιουργήσουν μηνύματα που τονίζουν τις ευκαιρίες για τους ταξιδιώτες να αποσυνδεθούν, να αποσυμπιεστούν και να ξεφύγουν από όλα αυτά.
2. Τα ταξίδια με αυτοκίνητο οδηγούν τη επιθυμία για γρήγορο ταξίδι

Αν και όλοι οι τρόποι μεταφοράς αναμένεται να αυξηθούν το 2022, τα ταξίδια με αυτοκίνητο συνεχίζουν να είναι η κορυφαία επιλογή για ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο.

Επτά στους 10 ταξιδιώτες σχεδιάζουν να κάνουν ένα ταξίδι με αυτοκίνητο (προσωπικό όχημα ή ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο) τους επόμενους 12 μήνες.

Πιο πιθανό να ταξιδέψουν με αυτοκίνητο τους επόμενους 12 μήνες, είναι:

Αμερικανοί (77%)
Γάλλοι (73%)
Αυστραλοί (73%)
Καναδοί (72%)

Οι προορισμοί θα πρέπει να συνεχίσουν να αλληλεπιδρούν με ένα ευρύ δημογραφικό κοινό για να εμπνεύσουν ταξίδια, εστιασμένα στο αυτοκίνητο.

Μπορούν να προωθήσουν προσφορές και εκπτώσεις για γρήγορα ταξίδια ή μεγάλες αποδράσεις το Σαββατοκύριακο.

Οι ταξιδιώτες με αυτοκίνητο (83%) προτιμούν πιο συχνά, πιο σύντομα ταξίδια. Η παροχή πολλών κινήτρων και η εξαιρετική εμπειρία θα βοηθήσει στην προσέλκυση τουριστών.
3. Οι ταξιδιώτες θα προσαρμόσουν τα σχέδια και τις προτιμήσεις τους για να αποδράσουν με ασφάλεια

Αφού έζησαν στην πανδημία για σχεδόν δύο χρόνια, οι καταναλωτές έμαθαν πώς να ταξιδεύουν υπό προϋποθέσεις με βάση το επίπεδο άνεσης τους.

Και θα συνεχίσουν να προσαρμόζουν και να εξελίσσουν τις ταξιδιωτικές τους συμπεριφορές και προτιμήσεις καθώς αλλάζει το τοπίο.

Το 54% των ταξιδιωτών είπε ότι θα επέλεγε έναν προορισμό με πρωτόκολλα ασφαλείας για τον COVID-19 και το 49% θα διάλεγε έναν προορισμό με λιγότερο κόσμο.
Το 62% των ταξιδιωτών θα ακολουθούσε τις τοπικές οδηγίες για τον COVID-19 σε μια προσπάθεια να προσαρμόσουν το ταξίδι τους ειδικά λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας.

Αυτά τα ευρήματα υποδεικνύουν ότι οι οδηγίες για την υγεία και την ασφάλεια και τα πρωτόκολλα COVID-19 ενδέχεται να επανεμφανιστούν ως σημαντικός παράγοντας στις αποφάσεις των ταξιδιωτών.

Οι προορισμοί θα πρέπει να συνεχίσουν να επισημαίνουν αυτές τις πληροφορίες για να βοηθήσουν τους ταξιδιώτες να λαμβάνουν υπεύθυνες ταξιδιωτικές αποφάσεις και να λαμβάνουν τις κατάλληλες προφυλάξεις.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις