Τις βασικές τάσεις που θα επικρατήσουν στις κρατήσεις και τα ταξίδια αναλύει σε πρόσφατη έκθεσή της η Cludbeds.
Η μελέτη χρησιμοποίησε πολλούς αξιόπιστους πόρους από όλη την ταξιδιωτική βιομηχανία. Σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται οι Expedia, Vrbo, Airbnb και Skift, STR.
Μία από τις μεγαλύτερες επιπτώσεις της πανδημίας είναι ότι η ταξιδιωτική ζήτηση ήταν σταθερά απρόβλεπτη. Παράγοντες όπως η τοποθεσία και η εποχικότητα δεν είναι πλέον τόσο αξιόπιστοι όσο ήταν κάποτε.
Μεγάλο μέρος του απρόβλεπτου οφείλεται στα lockdown και στην αλλαγή των περιορισμών στα σύνορα. Το γεγονός αυτό ανάγκασε πολλούς ταξιδιώτες να ακυρώσουν ή να αλλάξουν τα σχέδιά τους την τελευταία στιγμή.
Οι αναζητήσεις για ταξίδια αυξάνονται
Οι αναζητήσεις ταξιδιών από την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική προς τις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 95%.
Ένα εντυπωσιακό 79% των ταξιδιωτών κάνει πλέον κράτηση εντός 14 ημερών από την ημερομηνία διαμονής τους. Το αντίστοιχο ποσοστό το προηγούμενο έτος ήταν 24% σύμφωνα με την STR.
Βασικός παράγοντας η ευελιξία
Η ευελιξία παραμένει προτεραιότητα για πολλούς ταξιδιώτες. Σχεδόν ένας στους τρεις λέει ότι η πολιτική ακύρωσης ενός παρόχου καταλύματος είναι ένας από τους τρεις κύριους παράγοντες που επηρεάζουν μια κράτηση.
Οι παρατεταμένες διαμονές αυξάνονται σε δημοτικότητα. Σύμφωνα με την έκθεση κερδών του τρίτου τριμήνου 2021 της Airbnb, οι μακροχρόνιες διαμονές 28 ημερών ή περισσότερες είναι η ταχύτερα αυξανόμενη διάρκεια ταξιδιού της εταιρείας. Αντιστοιχούν στο 20% των διανυκτερεύσεων που κρατήθηκαν αυτό το τρίμηνο.