Η Expedia κυκλοφόρησε τη νέα της διαφήμιση “Stuff | Made to Travel” υπενθυμίζοντας ότι οι εμπειρίες στη ζωή είναι αυτές που έχουν μεγαλύτερη σημασία και όχι τα πράγματα.
Όταν πολλές διαφημίσεις επιδιώκουν να πουλήσουν περισσότερα πράγματα, η Expedia απαντά με ένα αντίθετο μήνυμα.
Ο αναγνωρισμένος ηθοποιός και δεινός ταξιδιώτης Ewan McGregor, προκαλεί τους θεατές να δώσουν προτεραιότητα στις ουσιαστικές εμπειρίες ζωής που συλλέγονται από τα ταξίδια.
Στόχος της Expedia με τις νέες διαφημίσεις είναι να βοηθήσει τους ανθρώπους να ανακαλύψουν την αξία των εμπειριών σε σχέση με τα πράγματα για τον εαυτό τους.
“Τα ταξίδια είναι ένα σημαντικό μέρος της ζωής μου και μου έχουν χαρίσει υπέροχες αναμνήσεις. Με έκαναν να μεγαλώσω και νομίζω ότι τρέφει την ψυχή σου να ταξιδεύεις, λέει ο Ewan McGregor.
Έμαθα ότι η ζωή έχει να κάνει περισσότερο με εμπειρίες παρά να κατέχεις πράγματα. Αυτή η διαφήμιση μου ταιριάζει.
Είναι μια αναιδής ματιά στα πράγματα που πουλάμε συνεχώς και δεν εμπνέουμε τους ανθρώπους να ταξιδέψουν.”
Η Expedia από την Κυριακή 13 Φεβρουαρίου ξεκινά κληρώσεις Travel the Ads. Τα έπαθλα θα απονεμηθούν σε έως και 20 νικητές με τη μορφή πόντων Expedia Rewards και συνολικής αξίας 120.000 δολαρίων.