Η πιο πολύτιμη αγορά παγκοσμίως όσον αφορά στις μέσες δαπάνες για τουρισμό στο εξωτερικό το 2021, είναι οι ΗΠΑ.
Η μέση δαπάνη ανά Αμερικάνο για ταξίδια ανέρχεται στα 3.580 δολάρια, σύμφωνα με την GlobalData.
Όπως επισημαίνεται στην ανάλυση της εταιρείας δεδομένων η προθυμία των τουριστών από τις ΗΠΑ να δαπανήσουν σημαντικά ποσά από το διαθέσιμο εισόδημα τους σε διεθνή ταξίδια θα μπορούσε να βοηθήσει στην ανάκαμψη πολλών προορισμών σε όλο τον κόσμο.
Οι κορυφαίοι διεθνείς προορισμοί των Αμερικανών
Η τελευταία θεματική έκθεση της GlobalData, «Premiumization in Travel & Tourism (2022)», αποκαλύπτει ότι τους κορυφαίους εξερχόμενους προορισμούς για την αγορά των ΗΠΑ το 2021.
Η αυξημένη ζήτηση για προορισμούς μεγάλων αποστάσεων οφείλεται στα σημαντικά επίπεδα διαθέσιμου εισοδήματος που έχουν πολλοί ταξιδιώτες στις ΗΠΑ.
Στην πραγματικότητα, οι ΗΠΑ έχουν περισσότερους εκατομμυριούχους από οποιαδήποτε άλλη χώρα.
Το 2021, ο αριθμός των πολιτών των ΗΠΑ με περιουσία πάνω από 1 έως 1,5 εκατομμύρια δολάρια είναι στο +237,4% σε σχέση με την Κίνα που έχει τη δεύτερη υψηλότερη.
«Η μέση διάρκεια παραμονής για ένα διεθνές ταξίδι από την αγορά των ΗΠΑ ήταν 18 ημέρες το 2021, δείχνοντας ότι οι Αμερικανοί θα παραμείνουν σε έναν προορισμό για μεγάλο χρονικό διάστημα, δήλωσε ο Ralph Hollister, Αναλυτής Ταξιδιών και Τουρισμού στην GlobalData.
Αυτό το σημείο προσθέτει στην ελκυστικότητα των ταξιδιωτών των ΗΠΑ για προορισμούς σε όλο τον κόσμο».
Κινητήρια δύναμη οι ταξιδιώτες των ΗΠΑ
Σύμφωνα με την GlobalData, οι παγκόσμιες εξερχόμενες τουριστικές δαπάνες προβλέπεται να αυξηθούν με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 22% μεταξύ 2021 και 2024, με τις δαπάνες να ξεπερνούν τελικά τα επίπεδα πριν από την πανδημία έως το 2024.
Η κινητήρια δύναμη πίσω από αυτήν την ανάκαμψη θα είναι οι ταξιδιώτες των ΗΠΑ καθώς τα δολάρια τους θα σταλούν σε μια σειρά από διαφορετικές ηπείρους συμβάλλοντας στην οικονομική ανάκαμψη σε διεθνή κλίμακα.
Η Ευρώπη ιδιαίτερα δημοφιλής στους Αμερικανούς
Η Ευρώπη είναι ιδιαίτερα δημοφιλής προορισμός στους Αμερικανούς. Η κουλτούρα και το φαγητό σε χώρες όπως η Γαλλία και η Ιταλία είναι σημαντικοί παράγοντες έλξης.
Ωστόσο, ένα υψηλής ποιότητας προϊόν για τον ήλιο και την παραλία είναι απαραίτητο για πολλούς.
Σύμφωνα με την GlobalData, το 42% των ερωτηθέντων στις ΗΠΑ δήλωσαν ότι συνήθως κάνουν διακοπές στον ήλιο και στην παραλία, που ήταν το πιο δημοφιλές είδος ταξιδιού.
Αυτές οι κοινές προτιμήσεις υποδεικνύουν ποιες πτυχές ενός τουριστικού προϊόντος. Οι Οργανισμοί Διαχείρισης Προορισμών (DMOs) θα πρέπει να προωθήσουν σε αυτήν την προσοδοφόρα αγορά.
Όπως υπογραμμίζει ο Ralph Hollister, «η υψηλή μέση υπερπόντια δαπάνη της αγοράς των ΗΠΑ, η προθυμία για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, η τάση παραμονής για μεγάλα χρονικά διαστήματα, η ζήτηση για μια σειρά διαφορετικών εμπειριών και ένας σταθερός αριθμός ατόμων υψηλής καθαρής αξίας σημαίνει ώθηση της ανάκαμψης του διεθνούς τουρισμού».