Έντονη μετα-πανδημική “όρεξη” για επιστροφή στις κρουαζιέρες διαπιστώνει νέα έρευνα, σύμφωνα με την οποία σχεδόν τέσσερις στους 10 πελάτες κρουαζιέρας υποστηρίζουν ότι η πανδημία του κορωνοϊού δεν επηρέασε το ενδιαφέρον τους.
Στη 10λεπτη διαδικτυακή έρευνα του OTA Cruise.co.uk., η οποία πραγματοποιήθηκε τον περασμένο μήνα, συμμετείχαν 6.600 επιβάτες κρουαζιέρας, συμπεριλαμβανομένων των πελατών του Cruise.co.uk και της γερμανικής του εταιρίας Kreuzfahrtberater.
Οι απαντήσεις έδειξαν ότι το 29% (1.914 πελάτες) παραμένουν το ίδιο πρόθυμοι να κάνουν κρουαζιέρα όπως ήταν πριν από την πανδημία, ενώ το 10% (660 πελάτες) ανέφεραν ότι το ενδιαφέρον τους είναι αυξημένο.
Στην ερώτηση με ποια εταιρία κρουαζιέρας είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση, το 19% (1.250 πελάτες) δήλωσε ότι η P&O Cruises ήταν η “πρώτη τους επιλογή”. Σχεδόν το ένα τέταρτο (1.446 πελάτες) είχε ταξιδέψει με την P&O Cruises στο παρελθόν.
Άλλες, κορυφαίες επιλογές ήταν η Celebrity Cruises (13%), η Royal Caribbean International (10%) και η Princess Cruises (9%).
Περίπου το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων δήλωσε ότι είναι “αρκετά πιθανό” να κλείσει κρουαζιέρα εκτός Ηνωμένου Βασιλείου μέσα στον επόμενο χρόνο, κατά προσέγγιση, ενώ το 22% δήλωσε ότι είναι “πολύ πιθανό” και το 7% “βέβαιο”.
Ένας στους πέντε ερωτηθέντες (21%) δήλωσε ότι είναι “αρκετά πιθανό” να κλείσει μια κρουαζιέρα με πτήση μέσα στους επόμενους 12 μήνες περίπου και το 15% δήλωσε ότι είναι “πολύ πιθανό”.
Σχεδόν 400 πελάτες κρουαζιέρας (6%) δήλωσαν ότι ήταν “σίγουροι” ότι θα κλείσουν μια κρουαζιέρα με πτήση μέσα στον επόμενο χρόνο.
Οι πολιτικές ακύρωσης και κράτησης αξιολογήθηκαν ως ο πιο σημαντικός παράγοντας κατά την κράτηση μιας κρουαζιέρας, μπροστά από το φαγητό και το ποτό, που βρέθηκαν στη δεύτερη θέση και τα μέτρα υγείας και ασφάλειας στην τρίτη θέση.
Τα περιβαλλοντικά διαπιστευτήρια μιας εταιρίας κρουαζιέρας κατέλαβαν την τελευταία θέση στη λίστα επιλογών, με μέση βαθμολογία 7,37 στα 10 όσον αφορά τη σημασία τους.
Σχεδόν το 60% των ερωτηθέντων (3.828 πελάτες) διαφώνησαν με τη δήλωση “Σχεδιάζω να κάνω λιγότερες κρουαζιέρες για να μειώσω το αποτύπωμά μου στο περιβάλλον”, ενώ το 8% (528 πελάτες) συμφώνησαν με αυτή.
Περίπου το 41% (2.700 πελάτες) δήλωσαν ότι δεν είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για την επόμενη κρουαζιέρα τους προκειμένου να συμβάλουν στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα.
Οι ερωτηθέντες πίστευαν ότι η μείωση των επιπτώσεων στο θαλάσσιο περιβάλλον και ο περιορισμός των αποβλήτων ήταν οι σημαντικότεροι τρόποι ώστε οι εταιρίες κρουαζιέρας να λειτουργούν πιο βιώσιμα.