Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες στο Ηνωμένο Βασίλειο (57%) έχουν εκφράσει την επιθυμία να ταξιδέψουν πιο βιώσιμα τους επόμενους 12 μήνες, αποκαλύπτει νέα έρευνα της Booking.com. Το ποσοστό σηματοδοτεί μία αύξηση 27% από έτος σε έτος.
- Σχεδόν τα δύο τρίτα (63%) θέλουν να έχουν εμπειρίες που είναι αντιπροσωπευτικές της τοπικής κουλτούρας.
- Ένα επιπλέον 55% στοχεύει να αφήσει στα μέρη που επισκέπτονται καλύτερα από όταν έφτασαν.
- Το 42% επηρεασμένο από τις ειδήσεις για την κλιματική αλλαγή, κάνει πιο βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές.
Επιλέγουν βιώσιμα καταλύματα
Η έρευνα της Booking.com διαπίστωσε ότι το ένα τρίτο (33%) των ταξιδιωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο έμειναν σε βιώσιμα καταλύματα τον περασμένο χρόνο. Οι λόγοι που το έκαναν ήταν:
- Το 31% για να βοηθήσει στη μείωση των επιπτώσεων του στο περιβάλλον.
- Το 24% πιστεύει ότι τα αειφόρα ακίνητα αντιμετωπίζουν καλύτερα την κοινότητα.
- Το 21% ήθελε μια πιο σχετική εμπειρία σε τοπικό επίπεδο.
Από αυτούς που δεν έμειναν σε βιώσιμο κατάλυμα, το 27% είπε πως δεν γνώριζε ότι υπήρχαν και το 26% δεν ήξερε πώς να τα βρει.
Σχεδόν τα δύο τρίτα (62%) δεν αναζητούν ενεργά τις προσπάθειες βιωσιμότητας ενός ακινήτου πριν κάνουν κράτηση.
Σύμφωνα με την Booking.com, οι ταξιδιώτες θα επανεξετάσουν την απόφαση διαμονής τους εάν οι πληροφορίες αειφορίας είναι εύκολα προσβάσιμες, διαφανείς και κατανοητές.
Το ένα τέταρτο των ταξιδιωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο λέει ότι οι προσπάθειες βιωσιμότητας των παρόχων καταλυμάτων και μεταφορών διαδραματίζουν ισχυρό ρόλο στις αποφάσεις διαμονής και τρόπου ταξιδιού.
Το 55% είναι πιο πιθανό να επιλέξει βιώσιμα καταλύματα, είτε αναζητά ένα συγκεκριμένο, είτε όχι.
- Το 26% επέλεξε να ταξιδέψει εκτός περιόδου αιχμής.
- Το 19% επέλεξε να πάει σε έναν λιγότερο δημοφιλή προορισμό τους τελευταίους 12 μήνες για να αποφύγει τον συνωστισμό.
Τα μελλοντικά ταξίδια
Σχετικά με τα μελλοντικά ταξίδια, το 31% είναι πρόθυμο να ταξιδέψει αποκλειστικά εκτός της περιόδου αιχμής για να αποφύγει την πολυκοσμία.
Το 61% θα απέφευγε δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς και αξιοθέατα για να εξασφαλίσει μια πιο ομοιόμορφη διασπορά του αντίκτυπου και των πλεονεκτημάτων της επίσκεψης του.
Σχεδόν το ένα τέταρτο (22%) είναι πρόθυμοι να επιλέξουν μια εναλλακτική από τον προορισμό που προτιμούν για να αποφύγουν τον συνωστισμό.
«Το να βλέπεις παγκόσμιους ταξιδιώτες να ασχολούνται περαιτέρω με βιώσιμα ταξίδια και να δείχνουν αυξανόμενη πρόθεση να έχουν θετικό αντίκτυπο ενώ βιώνουν τον κόσμο, είναι εξαιρετικά ενθαρρυντικό αλλά είναι μόνο η αρχή, δήλωσε η Danielle D’Silva επικεφαλής του τμήματος βιωσιμότητας της Booking.com.
Μαζί μπορούμε να προχωρήσουμε σε αυτό το ταξίδι, μετατρέποντας τη θετική πρόθεση σε πιο βιώσιμες ταξιδιωτικές εμπειρίες που θα οδηγήσουν σε ουσιαστικές αλλαγές τώρα και στο μέλλον».