Η ψυχική υγεία προτεραιότητα των παραθεριστών στα φετινά τους ταξίδια

47

Την ανάγκη να νιώσουν πιο υγιείς και λιγότερο αγχωμένοι καλύπτουν τα ταξίδια για το 2022. Αυτό αναφέρουν τα στοιχεία από παγκόσμια έρευνα του διαδικτυακού ταξιδιωτικού πράκτορα Opodo με τη συμμετοχή 10.000 ερωτηθέντων.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 71%των ταξιδιωτών αναφέρει ότι ταξιδεύει για χαλάρωση, ευεξία και αυτοφροντίδα φέτος. Αυτό είναι 65% υψηλότερο από τον Σεπτέμβριο του 2020, όταν το ποσοστό ήταν λίγο κάτω από το 6%.

Οι ταξιδιώτες από την Πορτογαλία είναι ακόμη πιο αφοσιωμένοι στα οφέλη του ταξιδιού για την υγεία. Συγκεκριμένα το 86% αναφέρει τώρα αυτό ως κύριο λόγο για ταξίδια.

Ακολουθεί το 81% των ταξιδιωτών από τη Γερμανία και το 80% από την Ιταλία.

Παράλληλα, οι Αμερικανοί δίνουν προτεραιότητα στη συνολική ευημερία τους περισσότερο από ποτέ. Ειδικότερα, ένα συντριπτικό 98% ενδιαφέρεται για δραστηριότητες που σχετίζονται με την ευεξία ενώ βρίσκονται σε διακοπές σε μια προσπάθεια να καταπολεμήσουν αρνητικές αντιδράσεις όπως εξάντληση, κατάθλιψη και ευερεθιστότητα.

Η έρευνα του Opodo αποκάλυψε επίσης ότι η κοινωνικοποίηση έχει αναφερθεί διεθνώς ως ένας άλλος ισχυρός παράγοντας παρακίνησης στα ταξίδια (49% δηλώνει ότι είναι βασικός παράγοντας κινήτρου).

Οι διαφορές μεταξύ των φύλων επισημαίνονται μόνο σε δύο κατηγορίες στο Ηνωμένο Βασίλειο: περισσότερες γυναίκες παρά άνδρες αναφέρουν ότι ταξιδεύουν για ευεξία και αυτοφροντίδα (74% έναντι 68%). Επίσης η κράτηση ταξιδιού ειδικά για αθλητικούς λόγους παρακινεί το 16% των ανδρών ερωτηθέντων σε σύγκριση με μόλις 10% των συνομηλίκων τους.

Για τους ταξιδιώτες στο Ηνωμένο Βασίλειο, η κοινωνικοποίηση κατά τη διάρκεια διακοπών σημαίνει:

  • Επανένωση με την οικογένεια – 47%.
  • Επίσκεψη σε φίλους – 45%
  • Έναρξη μιας νέας σχέσης – 17%.
  • Να βρουν την αγάπη – 11%.

Πως συνδέονται τα ταξίδια με το φαγητό για τους Λονδρέζους

Το 24% των ερωτηθέντων είπε ότι αναζητούν διαμονή με βάση τη δική τους κουζίνα. Το 21% ανέφερε ότι θα ήταν πιο πιθανό να φάνε έξω σε εστιατόρια παρά όταν ταξίδευαν.

Το 38% είπε ότι το φαγητό ήταν ένας σημαντικός παράγοντας στα σχέδια των διακοπών τους.

Είναι ενδιαφέρον ότι το 12% των Λονδρέζων ανέφεραν ότι το φαγητό δεν είχε σημασία όταν κάνουν κράτηση για διακοπές.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις